خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران :

عملیات افزایش ضریب ایمنی در راه های مازندران با شتاب در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۷۰۲

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: به منظور حجم بالای تردد مسافرین به مازندران عملیات ایمن سازی محورهای این استان با شتابی مضاعف در دست اجراست.

به گزارش  ایلنا ، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس حیدر نوروزی با بیان این مطلب افزود : این اداره کل تمام توان خود را بکار گرفته تا مسافرین در کمال آرامش و امنیت در سطح جاده های این استان تردد نمایند.  

وی ضمن تأکید بر استفاده بهینه از امکانات وداشته های موجود در ادارات تابعه اظهار داشت: باید با توان مدیریتی بالا وتدبیر و درایت از تمامی ابزارها و تجهیزات موجود بهره جست و برای ایمن سازی و حفظ محورهای تحت پوشش تلاش شبانه روزی نماییم.

مهندس نوروزی اظهار داشت : از این با برنامه صورت گرفته اقدامات در خور توجهی در مقوله ایمن سازی محورهای استان در طی دو سال گذشته دست اجرا بوده که از جمله آنها اجرای عملیات روکش آسفالت در تمامی محورهای شریانی و اصلی استان و همچنین نصب بیش از 145 کیلومتر نیوجرسی اشاره نمود.

وی ادامه داد : با اجرای دوعملیات مذکور آمار تصادفات رخ به رخ در سطح جاده ها به شدت کاهش داشته که این مهم ما را در راه رسیدن به اهداف والای این مجموعه که همانا ارتقاء ایمنی و کم نمودن آمار تصادفات است ، دلگرم می کند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان  حفظ وحراست از راهها را از مهمترین وظایف این اداره کل برشمرد وافزود: امروزه به منظور کاهش تعداد و شدت تصادفات و بالطبع کاهش خسارتهای وارده ، طرح حذف نقاط پرحادثه به عنوان بخشی از سیستم مدیریت ایمنی اجرا می شود ، از این رو در طی دو سال اخیر بیش از 160 نقطه از نقاط پر حادثه استان ، آشکار سازی و ایمن سازی گشت.

مهندس نوروزی تصریح نمود: پاکسازی و زیبا سازی سراسری حریم راههای تحت پوشش به طور مدون و مستمر ، نصب انواع تابلوهای اخباری ، اطلاعاتی و انتظامی (بیش از 100 هزار عدد) ، بهبود وضعیت حفاظ ها و نگهداری روشنایی محورها (بیش از 300 کیلومتر) ، اجرای خط کشی (7700 کیلومتر) ، احداث دوربرگردان (بیش از 12 مورد) و ... از جمله اقدامات ایمن سازی بوده که در دو سال اخیر به اجرا در آمده است

گفتنی است مازندران 10310 کیلومتر راه ارتباطی دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز