خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد :

اختیار روسای بانک های عامل در شهرستان ها باید افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۱۲۸

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: اختیار روسای بانک های عامل در شهرستان ها در جهت حمایت از حوزه تولید باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد ،این نشست با حضور یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد ، ناصر فتاحی بخشدار مرکزی محمودآباد ، روسای کلیه شعب بانک های عامل و موسسات مالی و اعتباری روز سه شنبه در محل سالن جلسات فرمانداری و با دستور کار حمایت از بنگاه های اقتصادی و واحدهای صنعتی در راستای ارتقاء نرخ اشتغال در جامعه برگزار گردید.

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد  در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال گفت: به حرکت در آمدن چرخ های صنعت و تقویت اقتصاد کشور و توسعه فضای کسب و کار امروز محور کلیه برنامه ها و اقدامات دولت تدبیر و امید است.

وی گفت: توسعه فضای کسب و کار بدون مشارکت بانک ها تحقق نیافته و این مهم نیازمند تعامل و همکاری بیش از پیش بانک ها با واحدهای صنعتی و تولیدی و داشتن نگاهی حمایتی به سرمایه گذار است.

فرماندار محمودآباد با انتقاد از برخی رفتار غیراخلاقی افراد سودجو که به بهانه سرمایه گذاری اقدام به اخذ تسهیلات بانکی از بانک ها نموده و بانک ها را دور زده و وام دریافتی را در بخش دیگری استفاده نمودند گفت: متاسفانه این دسته از رفتارها قدرت ریسک پذیری بانک ها را کاهش داده و عملاً اختیارات مسئول شعبه رو کم کرده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد ضمن ابراز گلایه از سرپرستی شعب بانک های عامل استان مبنی بر کاهش اختیارات و محدود ساختن توان  شعب شهرستان ها گفت: برخی مدیران استانی به جای ترغیب و تشویق مدیران به حمایت از بنگاههای اقتصادی و حوزه های تولیدی تنبیه و کاهش اختیارات را  در پیش گرفته اند.

وی خطاب به روسای بانک های عامل حاضر در جلسه گفت: باید توجه ویژه ای به حوزه های تولیدی و فضاهای کسب و کار داشته باشید تا ضمن تحقق رونق اقتصادی شاهد توسعه و پیشرفت و کاهش بیکاری در شهرستان محمودآباد باشیم

وی یادآور شد: تقویت حوزه تولید اشتغال ، شکوفایی اقتصادی و راه خروج از رکود را فراهم می آورد و در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید نگاهی عملی به این بخش داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز