خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

هنرمندان به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۹۲۲

استاندار مازندران گفت:: هنر می تواند جامعه را متحول کند و موجب حرکت شود .

به گزارش ایلنا از ساری؛استاندار مازندران در مراسم افتتاح موزه گالری دیدی ایزدشهر نور گفت : مازندران از زیرساخت های عمومی مناسب محروم است.

ربیع فلاح با اشاره به شعار سال جاری و اینکه استان از زیرساخت های عمومی مناسب محروم است، از هنرمندان خواست تا به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

وی تصریح نمود: هنر می تواند جامعه را متحول کند و موجب حرکت شود .

فلاح با اشاره به شعار سال جاری و اقتصاد مقاومتی از هنرمندان خواست تا با خلاقیت و ابتکار در جهت حل مشکلات جامعه گام بردارند.

استاندار مازندران ادامه داد: متاسفانه خود کم بینی در ما وجود دارد درحالیکه باید به هنرمندان بها دهیم تا در جایگاه واقعی خود قرار گیرند.

فلاح جلودار افزود: مازندران استانی است که بیشترین شمار گردشگران را به خود اختصاص داده است و بیش از ۱۱ میلیون نفر شب اقامت و 23 میلیون تردد فقط در نوروز 95 صورت گرفته است .

وی تصریح کرد: ایجاد گالری ها می تواند در بخش های اقتصادی نیز تحول آفرین باشد و متاسفانه مازندران از زیرساخت های عمومی مناسب رنج می برد و برای تامین آن نیازمند حمایت بخش خصوصی هستیم.

استاندار مازندران به شرایط جغرافیایی و طبیعی بی نظیر استان در کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم مدیریت صحیح مشکلات و آلودگی های زیست محیطی داریم و با حمایت و عزم ملی می توان این مسائل را حل کرد.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد : باید زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی را در همه زمینه ها بویژه عرصه فرهنگ وهنر فراهم کنیم .

وی در پایان از اقدام ارزشمند توسلی در ایجاد این مرکز هنری تقدیر و تشکر نمود و تاکید کرد : مازندران متعلق به کشور است و این استان می تواند موجب آرامش و نشاط ملت ایران و رضایتمندی آنان گردد

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز