خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

مردم با پاسداشت ایثار شهدای مدافع حرم، حرکت در مسیرقرآن را نشان دادند

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۹۴۸

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت:مردم با عشق و اراده خویش به مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم می آیند که باید امیدوار باشیم هنوز با دین و قرآن فاصله نگرفتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه در تحلیل ها و بررسی ها بایداز افراط و تفریط جلوگیری کرد، گفت: مردم با عشق و اراده خویش به مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم می آیند که باید امیدوار باشیم هنوز با دین و قرآن فاصله نگرفتیم.

علیرضا یونسی، امروزدر نشست ستاداحیای امربه معروف دیار علویان در دفتر نماینده ولی فقیه استان از انقلاب اسلامی به عنوان خدایی ترین و ماندگارترین انقلاب در دنیا یاد کرد و اظهار داشت: به گفته بسیاری از تئوری پردازان انقلاب اسلامی ایران حرکت نوع در اداره جامعه براساس دین، فضیلت، پاکی و اخلاقیات بنا نهاده است.
وی با بیان اینکه طی این سی و هفت سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی نشانه گیری اساسی دشمنان انقلاب به سمت فرهنگ بوده، افزود: باید پذیرفت که دشمن تا حدودی توانسته موفق عمل کند و این در برگزیدن پوشش بانوان مشهود است.
یونسی  با اشاره به تفاوت های جامعه گذشته با امروز، گفت: دسترسی به فضای مجازی، درنوردیده شدن مرزها، ورود امواج اینترنتی به همه مناطق کشور و دوری جامعه از فضای معنویت آسیب های جبران ناپذیری را برای جامعه به ویژه جوانان به همراه دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه در تحلیل ها و بررسی ها بایستی از افراط و تفریط جلوگیری کرد، خاطرنشان کرد: مردم با عشق و اراده خویش به مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم ، شهدای غواص و عاشورا و دیگرمناسبت های ملی و مذهبی می آیند که باید امیدوار باشیم هنوز با دین و قرآن فاصله نگرفتیم.

یونسی با تاکید اینکه باید در چارچوب قوانین در اندیشه خدمت به مردم باشیم، گفت: مسوولان باید در قبال اعمال خویش نسبت به جامعه پاسخگو باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز