خبرگزاری کار ایران

شهردارساری:

هیچ کس اجازه ندارد ذره ای به کارگر بی احترامی کند /در شهرداری ساری ، مدیریت جهادی یک اصل و اساس خدشه ناپذیر تلقی شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۵۵۷

همزمان با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر طی مراسم با شکوهی با حضور شهردار ساری و جمعی از اعضای شورای شهر ؛ معاونان ، شهرداران مناطق سه گانه و مدیران عامل سازمانهای تابعه از کارگران شهرداری مرکز استان تجلیل شد .

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری در این مراسم مهدی عبوری طی سخنانی با انتقاد از همه آنهایی که به کارگران نگاه سیاسی و ابزاری دارند گفت : هرگز و حتی برای لحظه ای چنین نگاهی نداشته و ندارم و تمام همت و تلاشم را معطوف کرده و می کنم تا این قشر پر تلاش و زحمتکش که در تمامی پروژه های شهرداری و همه موفقیت هایی که طی این ۴۸ ماه کسب کرده ایم سهیم و شریک هستند از لحاظ رفاهی و امنیت شغلی ذره ای دغدغه و نگرانی نداشته باشند .

وی با تأکید بر ضرورت رعایت شأن و شخصیت کارگران در شهرداری ساری با بیان این مطلب که هیچ کس اجازه ندارد ذره ای به این  قشر شریف بی احترامی کند افزود : گذشت آن زمانی که چون یک کارگر به شهردار یا معاونی سلام نمی کرد  اضافه کار و مزایای او را کاهش می دادند . امروز و تا زمانی که من در شهرداری هستم کارگران همان ارزش ؛ اعتبار و کرامتی را دارند که دیگران در شهرداری ساری از آن برخوردار هستند .

شهردار ساری سپس با اشاره به نقش کارگران در عمران و آبادی ساری و فعالیت های شهرداری مرکز مازندران خاطرنشان کرد : آن گاه که همه خوابند کارگران بیدارند و در حال کار و تلاش و کسب روزی حلال هستند بنابراین باید قدردان همت بلند کارگران باشیم و مانع از آن شویم که دغدغه رفاهی داشته باشند و از بی حرمتی رنج ببرند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این مطلب که شهرداری ساری طی ۴۸ ماه اخیر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را مو به مو اجرا و محقق ساخته و می سازد گفت : بجای آنکه فرمایشات ایشان را در سر برگ ها بنویسیم آن ها را دستور کار قرار می دهیم و با تمام توش و توان خود برای تحقق آن ها گام بر می داریم . نمونه بارز آن زمانی رخ داد که مقام معظم رهبری بر حماسه اقتصادی تأکید کردند .

عبوری تصریح کرد: همگان شاهدند که در همان سال بودجه ۷۰ میلیاردی شهرداری افزایش یافت و این حماسه تا آنجا پیش رفت که اکنون بودجه شهرداری بیش از پانصد میلیرد تومان است ، یا آنگاه که بر ضرورت اجرای مدیریت جهادی تأکید فرمودند در شهرداری ساری ، مدیریت جهادی یک اصل و اساس خدشه ناپذیر تلقی شد . آیا جز در سایه مدیریت جهادی می توانستیم طی صد روز بوستان ملل را احداث کنیم یا طی ۱۲۰ روز روگذر بلوار کشاورز را به سرانجام برسانیم .

شهردارساری اضافه نمود: آیا جز در سایه مدیریت جهادی نهضت های آسفالت ، پیاده روسازی ، فضای سبز و مهار آبهای سطحی تحقق می یافتند .

 عبوری با مورد توجه قرار دادن شکل گیری جریان عملگرایی در شهرداری ساری گفت : ما با شعار و حرف برای تحقق منویات رهبری گام برنمی داریم و با شعار و وعده رضایت مندی مردم را ایجاد نمی کنیم چرا که مردم بیدارند و آگاه و می دانند که چه افرادی و جریان هایی خدمت می کنند و چه افراد و جریان هایی شعار می دهند ؟

وی سپس با انتقاد شدید از افراد و جریانهایی که مانع از توسعه مازندران شدند تأکید کرد : از بدو حضورم در شهرداری توجه به صنعت گردشگری را به عنوان یگانه راه برون رفت از بن بست اقتصادی و عمرانی شهر ساری در دستور کار قرار دادم و امروز پس از ۴۸ ماه شاهد به بارنشستن آن هستیم .

وی اذعان داشت:چرا که پس از چهل سال ساری در زمره شهرهای گردشگر کشور قرار گرفت و از سوی معاون ریاست جمهوری به عنوان هفت شهر برتر گردشگری کشور برگزیده شده اکنون هم تأکید می کنم هیچ راهی برای گریز ازاین عقب ماندگی درد آور و بیکاری روز افزون در مازندران وجود ندارد مگر با رونق افزایی صنعت گردشگری چرا که این راه در ساری تجربه شد و موفقیت خود را نشان داد .

وی سپس با بیان این مطلب که ((عملگرایی)) نه یک شعار که یک راه و نقشه راه برای عمران و آبادی ساری و استان می باشد افزود :  عملگرایی یعنی طی دو سال ده هزار میلیارد ریال قرار داد بستن برای توسعه ساری .

شهردارساری افزود:حال آنکه این رقم و حتی نیمی از این رقم طی ۳۷ سال گذشته برای ساری هزینه نشد آن وقت یک عده می نشینند و از بی پولی و بدهکاری شهرداری سخن می گویند در حالی که فقط در شب عید و زمانی که حتی دستگاههای استانی که برای کل استان پروژه تعریف می کنند نتوانستند بیش از شش میلیارد تومان به پیمانکاران خود بدهند  وطی این مدت مادر شهرداری ساری بیش از چهل میلیارد تومان به پیمانکاران خود پول پرداخت کردیم .

این عضو شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در پایان سخنان خود با سپاس از مهر و محبت کارگران و تلاش و کوشش بی وقفه آنها به مناسبت روز کارگر هدایایی تقدیم حضور آنان کرد . 

این گزارش حاکی است در ادامه این مراسم محمدی کیادهی نماینده شهردار در شورای اسلامی کار شهرداری ساری و عضو شوراری اسلامی شهرطی سخنانی باتشریح تاریخچه روز جهانی کارگر برگزاری این مراسم در جمهوری اسلامی ایران را بیانگرنقش و جایگاه رفیع کارگران در عمرا ن و آبادانی کشور توصیف کرد وآنگاه با اشاره به سهم کارگران در توسعه سریع ساری گفت: به عنوان نماینده  شهردار اعلام میکنم شما کارگران بیشترین نقش را در عمران وآبادانی ساری داشته ودارید و اگر نبود  این همت بلند وعزم راسخ شما کارگران شهرداری هرگز قادر به انجام چنین توسعه عظیمی نبود .

این عضو شورای اسلامی شهر آنگاه ضمن بیان این مطلب که به شهادت شما کارگران  عبوری با حمایت شورای اسلامی شهر بیشترین توجه را به امور رفاهی کارکنان شهرداری دارد افزود :من هم گواهی می دهم شهردار ساری بیش از همه قشرها به  شما کارگران پر تلاش توجه دارد و هر گاه و هر بار که سخن امور رفاهی به میان می آید بر ضرورت توجه به رفاه شما کارگران تأکید می ورزد .

در ادامه این مراسم  اسماعیلی یک عضو شورای اسلامی کار شهرداری ساری بیانیه ی این شورا را قرائت کرد .

در بخشی از این بیانیه با تقدیر از خدمات شهردار و شورای اسلامی شهر و توجه آنان به امور رفاهی کارگران افزایش بهای کالاهای اساسی و ضروری درخواست گردید و آن گاه تأکید شد کارگران برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل آماده هرگونه همکاری می باشند .

شایان گفتن است که در پایان مراسم هم بقید قرعه به ۳۰۵ برنده مسابقه کتبی ویژه روز کارگر که از سوی شورای اسلامی کار شهرداری برگزار شده بود هدایایی اعطا گردید .

 همچنین در این مراسم از فرامرز درخشنده نماینده کارگران مازندران در مجلس کارگری و عضو هیئت اجرایی خانه کارگر تجلیل شد. . 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز