خبرگزاری کار ایران

رئیس کمسیون تحقیقات اتاق بازرگانی مازندران:

حمایت از تولیدات داخلی از مقوله های مهم اقتصادی مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۱۲۴

رئیس کمسیون تحقیقات اتاق بازرگانی مازندران ، گفت: حمایت از تولیدات داخلی از مقوله های مهم اقتصادی مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب نیز به آن تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛ سید باقر اصفهانی در دومین نشست اقتصاد مقاومتی با محوریت اتاق بازرگانی مازندران ، اظهار داشت: برای تحقق منویات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل باید زیرساخت های مناسب برای تولید فراهم شود.
وی افزود: اقتصاد به عنوان یک علم جهان مشمول در حوزه علوم انسانی مهم بوده و نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تکمیل کننده این  امرمهم است.
رئیس کمسیون تحقیقات اتاق بازرگانی مازندران، گفت: اگر علم اقتصاد به درستی در جامعه تبیین نشود تعطیلی، گرانی و ورشکستی رادر جامعه به همراه خواهد داشت.
اصفهانی ادامه داد: حمایت از تولیدات داخلی از مقوله های مهم اقتصادی مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب نیز به آن تاکید کردند.
وی باید اینکه موفقیت دولت در زمینه اقتصاد منوط به رعایت این علم در همه  شاخصه های اقتصادی است، ادامه داد: اقتصاد خرد و کلان زمانی در جامعه موفق است که بتوانیم اهداف را مشخص ، برنامه ریزی کرده و خروجی را نیز مشخص کنیم.
اصفهانی با بیان اینکه برخی از قوانین باید اصلاح شده و سیستم ها نیز نیاز به آموزش دارند ، گفت: می طلبد تا در تحقق اقتصاد مقاومتی استانداردها  را رعایت کرده و سطح بهره وری را افزایش دهیم.
وی قانونمند کردن علم اقتصاد ، اصلاح قوانین، بالابردن استاندارد های کارخانجات، و ارتقای سطح بهره وری را از جمله وظایف دوات در ارتقای اقتصاد در کشور عنوان کرد.
رئیس کمسیون تحقیقات اتاق بازرگانی ، افزود: امور اداری نباید علیه تولید و تولیدکنندگان باشند بلکه باید با ایجاد تسهیل در امورات و قوانین سیستمی و ساختاری به سود تولید کننده و مردم حرکت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز