خبرگزاری کار ایران

فرماندار سوادکوه شمالی :

سد لفور میزبان بسیاری از گردشگران و مسافران نوروزی است

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۴۵۷

فرماندار سوادکوه شمالی گفت:سد آیت الله صالحی که در منطقه لفور قرار دارد هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛منصوریان به حضورخوب و چشمگیر مسافران در حوزه گردشگری سوادکوه شمالی اشاره کرد و گفت: سد آیت الله صالحی که در منطقه لفور قرار دارد هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.
محمد رضا منصوریان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری ، اظهارداشت: سوادکوه  از نواحی کهن طبرستان وایران بوده و انسجام بافت اجتماعی و فرهنگی آن در دوران اساطیری ایران ریشه دارد و همواره در تعیین مسیر تاریخ طبرستان حضور موثر داشته و مورد توجه حکام دولت مرکزی بوده ‌است.
منصوریان گفت: با توجه به اینکه سوادکوه شمالی در مسیر راه امام رضا (ع)  قرار دارد سالانه پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است و امسال نیز از حضورچشمگیر مسافر به این خطه برخوردار بودیم.
منصوریان با اشاره به حضورخوب و چشمگیر مسافران و گردشگران نوروزی در حوزه گردشگری افزود: سد آیت الله صالحی  واقع در منطقه لفورهر ساله  میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.
 فرماندار سوادکوه شمالی گفت: سد سنبل رود که سد خاکی بوده از طریق آب منطقه ای به عنوان  طرح گردشگری تعریف شده است و  سد برنجستانک، پارک اندرگلی، پارک الغدیر و منطق جنگلی از مراکز تفریحی توریستی و دیدنی  این شهرستان به شمار می آیند.
وی افزود: شهرستان سوادکوه شمالی 24 هزار جمعیت ثابت و در ایام  تعطیل بیش از  35 هزار جمعیت شناور دارد.
 

شهرستان سوادکوه شمالی از سمت شمال به شهرستان قائمشهر، از سمت جنوب به شهرستان سوادکوه، از سمت غرب به شهرستان بابل و از سمت شرق به شهرستان ساری محدود است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز