خبرگزاری کار ایران

معاون میراث فرهنگی و گردشگری مازندران:

بازدید بیش از 160 هزار مسافر از اماکن تاریخی و موزه های مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۵۹

مهدی ایزدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساری از بازدید بیش از 160 هزار 260 نفرمسافر از اماکن تاریخی و موزه های مازندران خبر داد.

مهدی ایزدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساری  از بازدید بیش از 160 هزار  260 نفرمسافر از اماکن تاریخی و موزه های  مازندران خبر داد.
 
وی افزود: از این تعداد 121 هزار و 766 نفر از 670 اثر تاریخی استان مازندران بازدید کردند.
 
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: از این تعداد بازدید کننده اماکن تاریخی و موزه های مازندران 46 هزار و 494 نفر از 11 موزه و سایت موزه این استان بازدید کردند.
 
ایزدی با اشاره به اینکه موزه ها و دو سایت موزه گوهر تپه و عباس آباد بهشهر در تمام روزهای تعطیلات نوروزی برای بازدید گردشکران آماده می باشد ، اظهار داشت: هزینه بلیت این مجموعه ها بر اساس دستورالعمل سازمان میراث فرهنگی کشور اعمال می شود.
 
وی ادامه داد: تاکنون 522 هزارو 506 مسافر از اماکن مذهبی و متبرکه مازندران را زیارت کردند.
 
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت که 8 کنسرت موسیقی و جنگ شادی در تعطیلات نوروز امسال در این استان برگزار شد.
 
وی همچنین از برگزاری 95 نمایشگاه فرهنگی، هنری و صنایع نوروزی در شهرهای مازندران خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز