خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز سفرهای نوروزی:

بازدید 268 هزار گردشگر از روستاهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۸۵۷

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار داشت: 286 هزار و 400 گردشگر از روستاهای مازندران بازدید کردند

به گزارش ایلنا،دلاور بزرگ‌نیا در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساری ، اظهار داشت: از 27 اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین‌ ماه امسال 3 میلیون و 255 هزار و 379 نفر شب اقامت مسافر در مازندران حضور داشتند.
 
وی افزود: طی این مدت یک هزار و 705 بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر، صنوف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی، درمانی و مراکز حمل و نقل انجام شد.
 
مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت:طی این مدت 54 مورد تشویق و 112 مورد تذکر و اخطار کتبی به تأسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف عرضه مواد غذایی داده شد.
 
بزرگ نیا افزود: از آغاز طرح نوروزی تا سوم فروردین‌ماه امسال 2 هزار و 436 نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی، یک هزار و 851 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده، 12 فوتی ناشی از تصادفات و تروما در بیمارستان‌ها، 681 تصادفی پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس، 2 هزار و 250 مأموریت تصادفی و غیرتصادفی اورژانس و 512 اخطاریه بهداشتی صادره از صنوف به کمیته بهداشت و درمان و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شد.
 
وی با اعلام اینکه  از 27 اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین‌ماه امسال، 121 هزار و 766 گردشگر از اماکن تاریخی فرهنگی استان بازدید کردند، عنوان کرد: 46 هزار و 494 نفر از موزه‌ها بازدید کردند.
 
بزرگ نیا در ادامه گفت: 95 نمایشگاه‌های فرهنگی هنری و صنایع دستی نوروزی در مازندران آماده بازدید علاقه‌مندان در حوزه فرهنگی است.
 
وی افزود: از آغاز طرح نوروزی تا سوم فروردین‌ماه 13 هزار و 704 مورد گشت انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس و 480 مورد گشت کنترلی، نظارتی استان و شهرستان‌ها به کمیته خدمات انتظامی و امنیت ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شده است.
 
بزرگ‌نیا با بیان اینکه تا سوم فروردین‌ماه امسال 79 هزار و 702 مسافر به کمپ‌های جمعیت هلال احمر برای راهنمایی مراجعه کردند، گفت: طی این مدت سازمان جمعیت هلال احمر مازندران 150 عملیات امداد و نجات، 60 عملیات تصادف امداد‌رسانی شده، 831 مصدوم امداد‌رسانی شده و 773 مورد را به‌صورت سرپایی خدمات ارائه داده است.
 
وی از 3 هزار و 999 بازدید از تمامی صنوف سطح استان به کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خبر داد و گفت: گفت: طی این مدت از 178 مورد ساخت‌و‌ساز غیرمجاز و رفع تجاوز به حریم جلوگیری شد.
 
مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ، گفت: تا دوم فروردین‌ماه 91 هزار و 500 گردشگر از روستاهای مازندران بازدید کردند، به همین ترتیب 177 هزار و 500 مسافر در روستاهای مازندران اقامت داشتند.
 
وی با بیان اینکه در این مدت 286 هزار و 400 گردشگر از روستاهای مازندران بازدید کردند ادامه داد: از 27 اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین‌ماه 706 هزار و 240 گردشگر در روستاهای مازندران اقامت گزیدند.
 
بزرگ‌نیا ادامه داد: تعداد اکیپ‌های مستقر در گردنه‌ها و محورهای استان یک هزار و 355 نفر به کمیته حمل و نقل و پایانه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز