خبرگزاری کار ایران

معاون آبفای شهری استان مازندران:

مشترکان مازنی شست‌وشوی خانگی را تا ۲۵ اسفند به پایان رسانند

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۱۸۷

معاون آبفای شهری استان مازندران گفت:توجه به کمبود آب در کشور و درپیش بودن ایام نوروز با مدیریت مصرف آب، مجموعه شرکت را در تامین آب مورد نیاز شهروندان یاری رسانند.

معاون بهره برداری شرکت آبفای شهری مازندران با اشاره به اینکه شست‌وشوهای خانگی در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد گفت: مشترکان برای جلوگیری از افت و یا قطع آب ضمن مدیریت مصرف شست و شوهای خانگی را تا قبل از ۲۵ اسفند به پایان رسانند.

به گزارش ایلنا از ساری ؛به نقل از خبر ارسالی روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، محمد رضا محمودی اظهار داشت: از آنجایی که هر ساله به دلیل خانه تکانی میزان مصرف آب در اسفندماه افزایش می یابد شهروندان با پرهیز از مصارف غیر ضروری، امکان بهره‌مندی از نعمت آب کافی را برای سایر هموطنان فراهم کنند.

وی، ادامه داد: با توجه به کمبود آب در کشور و درپیش بودن ایام نوروز با مدیریت مصرف آب، مجموعه شرکت را در تامین آب مورد نیاز شهروندان یاری رسانند.

معاون بهره برداری آبفای شهری مازندران، تصریح کرد: اکنون که شرایط جوی برای انجام خانه تکانی مساعد است، از مشترکان تقاضا می‌شود شست‌وشوهای خود را تسریع بخشند.

محمودی از فعال شدن تیم کشیک نوروزی در ایام سال نو خبر داد و گفت: کارشناسان آبفای شهری استان در طول تعطیلات نوروز در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، نسبت به رفع آن در سریع ترین زمان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با تلاش مجموعه آبفای شهری استان، تابستان سال 94 را با کمترین چالش پشت سر گذاشتیم افزود: مدیریت و مصرف صحیح و استفاده از ابزار کاهنده می‌تواند در کاهش مصرف آب موثر باشد.

معاون بهره برداری آبفای شهری مازندران با بیان اینکه تنها  15 درصد از مساحت استان قابلیت برداشت آب زیرزمینی برای شرب است گفت: مابقی نقاط یا مانند ارتفاعات فاقد آبند یا مانند دشت و نوار ساحلی دارای آب با کیفیت نامناسب برای شرب می باشد پس ضروری است در مصرف آب شرب صرفه‌جویی شود.

محمودی ادامه داد: ارزش ریالی بهای یک لیتر آبی که می‌نوشیم هزاران ریال کمتر از یک لیتر آب بسته‌بندی شده در فروشگاه‌ها بوده لذا حداقل ارزش معنوی آب را با حراست از آلودگی و مصرف به‌ جای آن حفظ کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز