خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران:

مردم با حضور در انتخابات مهر تایید دیگری بر تعهد به آرمان های انقلاب اسلامی زدند

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۷۲۸

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران گفت:مردم باری دیگر نشان دادند که در همه شرایط از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛رضایی گفت: مردم در پای صندوق های رای حاضر شدند تا با حضور در این انتخابات، مهر تایید دیگری برتعهد به آرمان های انقلاب اسلامی و خون شهدا بزنند.
عباس رضایی در مسجد شکوهی ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران بار دیگر حساسیت خود را تعیین سرنوشت کشور نشان داده و حماسه ای دیگر را رقم زدند.
وی با بیان اینکه مردم با حضورشان در پای صندوق های رای ثابت کردند به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وفادار هستند، اظهار داشت: مردم باری دیگر نشان دادند که در همه شرایط از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت می کنند.
مدیر کل بنیاد شهید مازندران  با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هر دو از ارکان مهم نظام هستند، گفت: سرنوشت مردم با انتخاب درست و اصلح رقم می خورد.
رضایی افزود: می طلبد منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت توسعه  و عزت ملت ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
وی در ادامه عنوان کرد: ثمره و نتیجه انتخابات برای همه مردم ایران اسلامی شیرین و امیدوار کننده و و برای دشمنان اسلام نیز یاس آور است.
رضایی گفت: مردم در پای صندوق های رای حاضر شدند تا با حضور در این انتخابات، مهر تایید دیگری برتعهد به آرمان های انقلاب اسلامی و خون شهدا بزنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز