خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

همه اقدامات داوطلبان و طرفداران آنها رصد و کنترل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۷۱۶

فرماندار ساری گفت:به همه کاندیداها توصیه می‌کنیم ملتزم به قانون باشند و از هرگونه بی‌قانونی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛مجید حسین‌زادگان در جمع خبرنگاران در مسجد شکوهی ساری اظهار داشت: این دوره از انتخابات به‌خاطر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از اهمیت بالایی برخورداراست  تاکنون استقبال پرشوری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در ساعات اولیه روز مراجعه کنندگان کمتر بودند اما در ساعات پایانی شاهد حضور پرشور مردم هستیم، افزود:  تقاضا می شود تا مردم در تمام ساعات روز بصورت یکسان حضور باشند.

فرماندار ساری با بیان اینکه انتخاب نماینده برای مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بالایی برخورداراست، تصریح کرد: مردم فهیم ایران حساسیت حضور در انتخابات را به درستی درک کردند و ما شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای هستیم.

حسین زادگان  با اشاره به اینکه ملت ایران فضای کشورهای منطقه و بی‌ثباتی موجود در آن را درک کردند تا  با حضور  در پای صندوق های رای موجب افزایش قدرت ایران اسلامی در جهان شوند، گفت: فضای رقابتی سالمی بین کاندیداها وجود دارد و امیدواریم این روند به سلامتی پایان یابد.

وی با بیان اینکه  به طور حتم منتخبین مردم  به مجلس راه پیدا می‌کنند، افزود: کاندیداهایی که از سوی مردم منتخب شدند و به مجلس راه پیدا کردن حتما باید به وعده‌های خود عمل و صادقانه خدمت کنند.

حسین زادگان  با بیان اینکه ملت ایران در طول تاریخ همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور پرشور داشتند، گفت: ملت شریف ایران ثابت کردند که انتخابات مایه مباهات آنها تلقی می شود.

وی با اشاره به اینکه در دوران پسابرجام قرار داریم و امیدواریم نمایندگان آینده برای قدردانی از حضور مردم در انتخابات فعالیت‌های ارزشمندی برای کشور انجام دهند، افزود: نمایندگان آینده باید پاسخ حضور پرشور مردم در انتخابات را با فعالیت‌های خود دهند.

فرماندار ساری با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات با رشد روبرو بوده است، افزود: اگر مقایسه‌ای با دیگر کشورها داشته باشیم می‌بینیم که بسیاری از کشورها مشارکت 40 درصدی دارند اما ایران اسلامی بالای 65 درصد مشارکت دارد.

 وی  در ادامه عنوان کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای در سرنوشت کشور سهیم هستند.

حسین زادگان با بیان اینکه رقابت خوبی کاندیداها وجود داشت و تبلیغات موثری در انتخابات انجام شده است، گفت: رسانه‌ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش موثری داشتند و از همه آنها قدردانی می‌کنم.

فرماندار ساری با بیان اینکه در شبکه‌های مجازی شاهد بداخلاقی‌هایی بودیم و به لحاظ قانونی در آینده باید امکانات آن فراهم شود تا برخورد جدی‌تری صورت گیرد، عنوان کرد: کاش همین اندک کدورت ها بین کاندیداها وجود نداشت.

وی با اعلام  اینکه همه کاندیداها در انتخابات پیروز هستند چون مشارکت مردم بالا بود، اظهار داشت: از همه داوطلبان دعوت می‌کنیم بعد از نتایج به یکدیگر تبریک گویند و نتیجه را با آغوش باز پذیرا شوند.

فرماندار ساری عنوان کرد: در بعضی از حوزه‌ها تنش‌های جزئی ایجاد شد که اینها به ‌دلیل عدم خویشتن ‌داری بعضی از طرفداران کاندیدا بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تخلفات جزئی در انتخابات گزارش شده و هنوز بعضی از آنها را مطالعه نکردم، گفت: نظام جمهوری اسلامی اجازه هیچ‌گونه اختلال و تشویش در برگزاری انتخابات را به کاندیداها و طرفداران آنها نمی‌دهد و با متخلفان به شدت برخورد می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه با هر اقدامی که امنیت انتخابات را زیر سئوال ببرد برخور می‌شود، عنوان کرد: تاکنون گزارش تخلفات انتخاباتی زیادی گزارش شده و در حال پیگیری آنها هستیم.

وی با اشاره اینکه همه اقدامات داوطلبان و طرفداران آنها رصد و کنترل می‌شود، افزود: به همه کاندیداها توصیه می‌کنیم ملتزم به قانون باشند و از هرگونه بی‌قانونی پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز