خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران خبرداد:

حضور فعال 300 خبرنگار مازندران در پوشش خبری انتخابات

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۶۳۹

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران از حضور300خبرنگار مازندرانی در پوشش خبری انتخابات خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ؛ احمد مظفری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از حضور فعال  300 خبرنگار مازندرانی در پوشش خبری انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین  دوره انتخاب مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی افزود: تلاش مستمر خبرنگاران و صاحبان رسانه برای جلب مشارکت حداکثری و ثبت و ضبط حماسه حضور و پرشکوه مردم مازندران در صحنه تعیین سرنوشت قابل تقدیر است.

مظفری، زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات در تکرار حماسه با شکوه دیگر در عرصه رقابت سیاسی را از مهم‌ترین رویکردهای کمیته اطلاع رسانی  ستاد انتخابات  مازندران  اعلام کرد و گفت: با تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری، حماسه  ماندگار دیگری  در عرصه مشارکت مردم خلق خواهد شد.

وی از توزیع اقلام تبلیغی مربوط به انتخابات و هماهنگی جهت تهیه ده‌ها برنامه رادیی و تلویزیونی و استفاده از بستر تبلیغاتی محیطی با مشارکت شهرداری‌های، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مراکز دانشگاهی ارسال گسترده پیامک و بهره‌گیری از شبکه‌های مجازی برای اطلاع رسانی  را به عنوان  بخشی از فعالیت‌های کمیته اطلاع  رسانی ستاد انتخابات استان یاد کرد.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران گفت: در ستاد انتخابات استان در استانداری، اتاق و میز خبر برای خبرنگاران  ستاد انتخابات استان ایجادشده و جمعی از خبرنگاران  با حضور در این ستاد آخرین  اخبار و رویدادهای انتخاباتی را در اسرع وقت منعکس  می‌کنند.

مظفری تصریح کرد: با همکاری خوب مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران, چندین گروه تهیه کنده عازم شهرستان ‌های استان  شده و حجم ارسال گزاش ‌های مستقیم در جای جای مازندران بسیار گسترده است. ضمن انکه ده‌ها عکاس خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی جهت پوشش تصویری این حضور پرشور با همکاری فرمانداران و روابط عمومی‌ها در شعبه  های اخذ رأی حضور دارند.

دبیر شورای اطلاع  رسانی استان گفت: تشکیل مجلس مقتدر و تحول آفرین ناجی کشوراست و مردم  ما منافع مصالح  خود را می شناسند و امیدواریم مردم ضمن حضور پرشور در انتخابات افرادی را انتخاب کنند که منافع  ملی را برمنافع جناحی ترجیح دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز