خبرگزاری کار ایران

نشست سرمایه گذاران ایتالیایی با استاندار مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۱۶۰

شماری از سرمایه گذاران ایتالیایی روز چهارشنبه با استاندار مازندران در محل سالن استانداری دیدار و با ظرفیت های سرمایه گذاری این استان آشنا شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از به نقل از روابط عمومی استانداری ربیع فلاح در این نشست ضمن قدردانی از حضور سرمایه گذاران ایتالیایی گفت :مازندران یکی از استان های بی نظیر با آب و هوایی استثنایی در ایران است و ظرفیت های عظیم و بزرگی برای سرمایه گذاری دارد .

وی به سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به اروپا و حضور در کشور ایتالیا اشاره ابراز امیدواری کرد با لغو کامل تحریم ها و تحقق برجام شاهد گسترش مبادلات تجاری و توسعه سرمایه گذاری در دو کشور باشد.

استاندار مازندران وجود سه بندر مهم تجاری و سه فرودگاه را در استان زمینه ساز تحقق کریدور شمال – جنوب دانست و گفت : سالانه شاهد حضور میلیون ها مسافر و گردشگر در مازندران هستیم و در حوزه توریسم سلامت ، طبیعت گردی و گردشگری استان قابلیت های ارزشمندی دارد.

وی توسعه همکاری با کشور روسیه و استفاده بیشتر از بازار بزرگ روسیه و کشورهای همسایه را از جمله برنامه های محوری استان مازندران اعلام کرد و گفت : این استان می تواند در زمینه ترانزیت بسیاری از محصولات و کالاها نقش آفرینی کند.

فلاح بیان داشت :در تمام زمینه ها بخش خصوصی مازندران آمادگی کامل دارد و استانداری نیز با اختیار کامل بر اساس قانون از سرمایه گذاری خارجی حمایت می کند.

وی ادامه داد : در جمهوری اسلامی ایران مزیت های بسیار خوبی نیز برای سرمایه گذاری خارجی در نظر گرفته شده است.

وی وجود دریای خزر، جنگل های هیرکانی و پهن برگ و تولیدات کشاورزی را از فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری در استان خواند وگفت :مازندران در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی کشور رتبه اول را دارد و سرمایه گذاری در حوزه شیلات ، زراعت چوب ، ترانزیت کالا ، ایجاد نیروگاههای برق ، پروژه های بزرگ نفتی و انرژی از جمله محورهای مهمی است که می تواند در حوزه سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مازندران از سرمایه گذاران خارجی خواست تا فرصت بیشتری را برای حضور و بازدید در استان اختصاص داده و از نزدیک با ظرفیت های سرمایه گذاری اشنا شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز