خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبرداد:

افزایش 30 درصدی مسافر پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۳۹۷

امسال با افزایش 30 درصدی مسافر پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه‌های استان مواجه هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرودگاه های مازندران، موسی مشازمینی با اشاره به اینکه در ایام نوروز بیش از نیمی از پروازهای داخلی از فرودگاه‌های استان سرویس دهی می‌شوند اظهار داشت: امسال با افزایش 30 درصدی مسافر پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه‌های استان مواجه هستیم.

وی از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه‌های استان خبر داد و گفت: این ستاد از 25 بهمن فعالیت خود را برای اجرای تمهیدات لازم در فرودگاه‌های ساری، نوشهر و رامسر آغاز کرده است.

مشازمینی درباره سفرهای نوروزی، افزود: تامین ایمنی و امنیت، ارائه خدمات بهینه فرودگاهی، نظارت بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و آماده‌سازی ترمینال‌ها، نمازخانه‌ها و زیباسازی فضای سبز و کاشت گل‌های فصلی در اولویت‌های خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی فرودگاهی است.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما در فرودگاه‌های استان و تمامی سازمان‌ها آمادگی ارائه سرویس‌های رفاهی و خدماتی را به مسافرین دارند افزود: مسئولان فرودگاهی در مدت باقی مانده به سفرهای نوروزی تمام تلاش خود را معطوف به رضایت مسافران کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه شرکت‌های هواپیمایی باید از قبل به مسافران جهت زمان و ساعت تاخیرات احتمالی پروازها اطلاع‌رسانی کنند گفت: نباید مسافران در فرودگاه دچار سردرگمی شوند و  باید نماینده تام‌الاختیار شرکت هواپیمایی در زمان پرواز در فرودگاه جهت پاسخگویی به مسافران حضور داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز