خبرگزاری کار ایران

در محور قائمشهر به شیرگاه رخ داد

واژگونی یک دستگاه کامیون بر روی ریل را ه آهن

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۶۳۲

ساعاتی پیش یک دستگاه کامیون ولو بونکر سیمان بر روی ریل راه آهن سقوط کرد. در اثر این سانحه مسیر ریلی قریب به 2 ساعت مسدود شد.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون حامل سیمان به روی ریل راه آهن درمنطقه چالی، حد فاصل قائمشهر به شیرگاه مسیر راه آهن حدود 2 ساعت مسدود شد.

حسن نژاد  مسئول روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، مسیر راه آهن توسط کنترل اداره کل راه آهن شمال بسته شد و حرکت قطارها در این محور متوقف و یک اکیپ از مسئولین فنی جهت بررسی و بازدید میدانی به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: همچنین اکیپ تعمیر و نگهداری خط نیز از ایستگاه شیرگاه با درزین به محل حادثه اعزام شدند وکلیه امکانات لازم برای بازکردن مسیر از جمله جرثقیل ریلی و اکیپ تعویض و بازسازی خط نیز در ایستگاه پل سفید پیش بینی و به حالت آماده باش درآمدند تا پس از بررسی وضعیت میدانی دستورات لازم جهت باز کردن مسیر صادر شود.

وی افزود : با بررسی حادثه و کمک کارکنان کامیون بدون نیاز به جرثقیل ریلی وبا استفاده از بیل مکانیکی بطور موقت ازمسیر ریلی به کنار انتقال داده شد و مسیر ریلی پس از 2ساعت باز شد.

این مسئول گفت: در این حادثه هیچ شخصی دچارمصدومیت نشد.

گفتنی است در زمان مخابره خبر دلیل این حادثه توسط مامورین پلیس راه و پلیس راه آهن در حال بررسی میدانی بوده و هنوز بطور رسمی اعلام نشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز