خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قائم‌شهر:

خانه کارگر یکی از تشکیلات بنیادی در نظام جمهوری اسلامی است

کد خبر : ۲۶۸۸۰۲

نماینده مردم قائم‌شهر گفت: خانه کارگر یکی از تشکیلات بنیادی در نظام جمهوری اسلامی است که همواره در زیر پرچم ولایت به احقاق حق و حقوق کارگران پرداخته است.

به گزارش ایلنا از قائم‌شهر، سید هادی حسینی نماینده مردم جویبار، قائم‌شهر، سوادکوه و سیمرغ عصر امروز در نشست با اعضای هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران با بیان اینکه کارگر در همه ادیان الهی جایگاه خاص خود را دارد و افتخار ما مسلمانان این است که نبی اکرم بر دست کارگری بوسه زد گفت: این بوسه به لحاظ این بود که بشریت از این بوسه عبرت بگیرد.

وی ضمن ارج نهادن به زحمات اعضای هیئت اجرایی خانه کارگرتصریح کرد: با اخلاص‌ترین افراد جامعه کارگری را می‌توان در بین اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر دید.

نماینده مردم جویبار، قائم‌شهر، سوادکوه و سیمرغ افزود: یکی از تکالیف دوره نمایندگی من خدمت به جامعه کارگری است زیرا این حقیر فرزند کارگر و ارادت ویژه به جامعه کارگری داشته‌ایم.

حسینی تصریح کرد: دغدغه جامعه کارگری همواره از زبان و قلم دلسوزان کارگران درمازندران از جمع همین اعضاء بگوش رسیده است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه کارگران و بازنشستگان صاحب ساختمان‌های ملکی می‌شوند ساخت زائرسرا در مشهد مقدس از آرزوهای دیرینی بود را حاصل تلاش و صادقت این مجموعه ذکر کرد.

وی بایادآوری اینکه در زمان نمایندگی این حقیر توانسته‌ام در دو دولت سه وزیر را به مازندران بیاورم گفت: همین پیگیری‌ها منجر به پرداخت حق مطالبات کارگران فولاد و بازنشستگان نساجی مازندران گردید.

حسینی با تشکر از صبوری کارگران نساجی مازندران که ۱۲سال درگیرمطالبات بحق خود بودند اظهارکرد: در سایه همدلی و وفاق ما توانستیم کنار یکدیگر این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز