خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قائم شهر:

اصل و اساس امامت، ولایت است

کد خبر : ۲۶۸۷۷۶

امام جمعه قائم شهر گفت: وجود امامت در جامعه اسلامی نعمت بزرگی است که ملت ایران از آن بهره‌مند است.

به گزارش ایلنا از مازندران، آیت الله علی معلمی بعدازظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تبریک هفته زن و روز مادر به نامگذاری امسال با عنوان دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این انتخاب نشان از درایت و خرد رهبر معظم انقلاب دارد که مردم راهمانند گذشته به وفاق ملی دعوت کرده است.

وی تصریح کرد: وجود امامت در جامعه اسلامی نعمت بزرگی است که ملت ایران از آن بهره‌مند است زیرا در شرایط امروز جامعه ملتی که از سایه امامت محروم باشد کار به جایی نمی‌برد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حمله اخیر کشور مسلمان عربستان به کشور یمن نمونه نداشتن امامت خردمند است تصریح کرد: جنایتی که سعودی‌ها در حال انجام آن هستند دست کمی از جنایات اسراییل و استکبار ندارد و درواقع عربستان با این هتک حرمت‌ها، خواسته آن غاصبین را اجرا کرده است.

معلمی اظهار کرد: دولت ما برخاسته از ملت ماست و این آرای ملت است که دولت را تشکیل می‌دهد و همه ما وظیفه داریم به انتخاب هم احترام بگذاریم و نگهدار آن باشیم.

امام جمعه قائم شهر، اصل و اساس امامت را ولایت دانست و افزود: ملت ایران با پشتوانه رهبری فرزانه، در برابر زیاده خواهی‌های استکبار خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه کسانی که خود پیشرفته‌ترین سلاح‌های هسته‌ای را در اختیار دارند نباید استفاده از دانش هسته‌ای که حق مسلم ایران است را منع نمایند زیرا اگرامروز کسی از دانش هسته‌ای بهرمند نباشد جز کشورهای جهان سومی محسوب می‌شود و همه تلاش دشمن این است تا کشور ما را محدود کرده‌ و عقب نگه دارد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز