خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیات اسکواش مازندران خبرداد:

حضور بازیکنان مطرح لیگ اسکواش در المپیاد کارگران کشور

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۶۱

استان‌های اصفهان، گلستان، آذربایجان شرقی و مازندران استان‌های شرکت کننده در مسابقات پایانی این المپیاد حضور دارند.

سرپرست هیات اسکواش مازندران گفت: بازیکنان شرکت کننده در اسکواش المپیاد کارگران کشور از بازیکنان مطرح لیگ برتر هستند.

به گزارش ایلنا، رضا شفاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات اسکواش نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران در مازندران با حضور ۲۴ ورزشکار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران اسکواش از چهار استان با یکدیگر دیدار می کنند، افزود: استان‌های اصفهان، گلستان، آذربایجان شرقی و مازندران استان‌های شرکت کننده در مسابقات پایانی این المپیاد حضور دارند.

به گزارش ایلنا، سرپرست اسکواش مازندران با اشاره به اینکه مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، ادامه داد: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای به مدت یک روز در روز جمعه هشتم اسفند ماه امسال در خانه اسکواش مجموعه ورزشی داراب در شهرستان ساری برگزار می شود.

شفاهی با اعلام اینکه بازیکنان شرکت کننده در اسکواش از بازیکنان مطرح لیگ برتر هستند، اذعان داشت: به طور حتم سطح رقابت‌ها با حضور بازیکنان لیگ برتری بالا خواهد بود.

وی ضمن تشکر از حضور بازیکنان لیگ برتری شرکت کننده در این مسابقات اظهار داشت: با توجه به هفته پایانی مسابقات لیگ برتر اسکواش بازیکنان سرشناس لیگ برتری در این مسابقات حضور پیدا کردند که نشان از اهمیت دادن ورزشکاران به این مسابقات بوده است.

سرپرست اسکواش مازندران در پایان از علی بابایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، دزایی پور رییس هیات کارگری استان مازندران جهت حمایت لازم و اسکان و تهیه امکانات جهت برگزاری بهتر مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، المپیاد ورزشی کارگری کشور، هفتم تا نهم اسفند ماه امسال در مازندران برگزار می‌شود که این دوره از مسابقات با شرکت یک‌هزار و ۹۹۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور، یک‌هزار و ۶۵۵ ورزشکار مرد و ۳۳۵ ورزشکار زن در ۲۳ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات، کارگران مرد در ۱۹ رشته و کارگران زن در پنج رشته به رقابت می‌پردازند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز