خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری خبر داد:

قهرمانان کارگر کشوردرچهار رشته ورزشی در ساری با هم رقابت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۱۳

۴۰۰ ورزشکار در المپیاد کارگری قهرمانی کشور در چهار رشته ورزشی در ساری با هم رقابت می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: ۴۰۰ ورزشکار در المپیاد کارگری قهرمانی کشور در چهار رشته ورزشی در ساری با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حسین دلیری در جمع خبرنگاران در ساری با اشاره به اینکه در نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور ۴۰۰ ورزشکار در چهار رشته ورزشی در ساری رقابت می‌کنند، افزود: تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته این رقابت‌ها در ساری در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، اسکواش و شنا، جمعه و شنبه هشتم و نهم اسفند به میزبانی ساری برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با بیان اینکه میزبانی بیشترین ورزشکاران و رشته ورزشی بر عهده ساری است، گفت: مسابقات اسکواش در خانه اختصاصی داراب و رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی و شنا نیز در سالن ورزشی ایثار برگزار می‌شود.

دلیری از حضور مسئولان کشوری و استانی در مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی در ساری خبر داد و افزود: مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها عصر امروز پنج‌شنبه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری با حضور جامعه ورزش استان پرشور و باشکوه برگزار شد.

وی گفت: با حضور قهرمانان و ورزشکاران مشعل مسابقات کارگری کشور از میدان امام حسین(ع) به سمت سالن ورزشی سیدرسول حسینی سالن ورزشی حمل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز