خبرگزاری کار ایران

شهردار قائم شهر؛

برگزاری جشنواره کلیا، به فروردین ۹۴ موکول شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۴۸

در راستای تکریم و گرامیداشت این ایام و با تغییر زمان برگزاری جشنواره کلیا سعی در تقویت ایمان داشته و از خداوند بزرگ میخواهیم ما را شایسته‏ ى شفاعت خاندان پیامبر قرار دهد.

جلسه‌ای با حضور مدیران اجرایی جشنواره کلیا در شهرداری قائم شهر تشکیل و بر لزوم حفظ شان و منزلت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهراء(س) و اجرای برنامه هائی متناسب با این مناسبت تاکید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قائم شهر، سید علی حجازی، با اعلام خبر تغییربرنامه های دومین جشنواره بومی محلی کلیا بخاطر تقارن و همزمانی با ایام فاطمیه گفت: به حرمت این ایام، برنامه های این جشنواره و رویداد بزرگ فرهنگی به فروردین ۹۴ موکول گردید.

وی با تاکید بر لزوم رعایت شان و منزلت ائمه و معصومین و گرامیداشت این ایام افزود: امیدوارم با برنامه ریزیهای صورت گرفته بتوانیم نسل چهارم انقلاب را با روح اسلام آشنا کنیم و حضرتش شافی و ناجی ما در روز قیامت گردد.

شهردار قائم شهربه مسئله شفاعت اشاره و خاطر نشان کرد: مسأله شفاعت، چیزى است که ریشه‏ ى قرآنى و حدیثى داشته و ضرورت مذهب به حساب مى‏ آید.

در ادامه، رییس شورای اسلامی شهر قائم شهر نیز با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهراء(س) اشاره داشت: یکى از معیارهاى ارزشى اسلام مراعات ادب بویژه در ارتباط با ائمه و بزرگان است و حتى آمده است: کسى که ادب ندارد، ایمان ندارد.

مهدی ابراهیمی با اشاره به آموزه های دینی شفاعت شوندگان را واجد شرایطی دانست و خاطر نشان کرد: اینان کسانی هستند که ایمانشان را در دنیا تباه نمیسازند. حقوق و آبروى مردم را تضییع نمی کنند و در عمل به واجبات دینى کوتاهى نکنند.

وی اظهار داشت: در راستای تکریم و گرامیداشت این ایام و با تغییر زمان برگزاری جشنواره کلیا سعی در تقویت ایمان داشته و از خداوند بزرگ میخواهیم ما را شایسته‏ ى شفاعت خاندان پیامبر قرار دهد.

نماینده کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی در دومین جشنواره کلیا نیز با تائید این خبر افزود: برنامه های امسال طوری انجام گیرد که حرمت و شان این ایام محفوظ بماند.

بهنام طیبی در این جلسه ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، با اشاره به تغییر برگزاری جشن بومی محلی کلیا از مسئولان اجرایی این رویداد فرهنگی خواست تا در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به حرمت گذاری به ایام بخاطر تقارن با ایام فاطمیه اقدامات لازم بعمل آید.

در ادامه، دبیر این جشنواره نیز بر اهمیت احیای فرهنگ فاطمی تاکید کرد و گفت: ویژه برنامه های متناسب با این ایام با تاکید و حمایتهای شهردار محترم و اعضاء شورای اسلامی شهر در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.

رضا رحیمی، خاطر نشان کرد: کار گروه دومین جشنواره بومی محلی کلیا تشکیل و برنامه های این جشنواره نیز تهیه و تنظیم شده که زمان برگزاری آن از تاریخ ۶،۷و ۸ اسفند سالجاری به ۱۰،۹ و ۱۱ فروردین سال ۹۴ موکول گردید و از همین جا از همه شهروندان فهیم قائم شهر و علاقمندان به فرهنگ و هنر شهر درخواست میکنم تا با حضور در مجموعه برنامه های جشن کلیا، خادمین خود را در این عرصه خوشحال نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز