خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر خبر داد؛

اسکان ورزشکاران المپیاد ورزشی کارگری کشور در متل عسل بابلسر

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۲۳

طبق تصمیم هیئت برگزار کننده این مسابقات، قرار بر این شد که مسابقات دور نهایی به صورت متمرکز در ۱۴ شهرستان استان مازندران برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه ورزشکاران در متل عسل بابلسر اسکان داده خواهند شد، از احتمال حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه مسابقات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی مسابقات المپیاد ورزشی کارگران مازندران، فرشاد آذری در گفت‌وگویی با با اشاره به برگزاری دو رشته ورزشی وزنه‌برداری و دوچرخه‌سواری از المپیاد فرهنگی ورزشی کارگری کشور در بابلسر، هدف از برگزاری این المپیاد ورزشی را توجه ویژه به قشر زحمت‌کش کارگری عنوان کرد.

وی از احتمال حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه مسابقات خبر داد و افزود: مسابقات اصلی در هشتم و نهم اسفند به صورت رسمی برگزار می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه همه مسابقات در سطح استان به صورت هم زمان اجرا خواهند شد، تصریح کرد: همه ورزشکاران شرکت‌ کننده در این مسابقات باید حداقل سه ماه بیمه کارگری بوده باشند.

آذری با بیان اینکه استاندار مازندارن شخصا میزبانی مسابقات را پذیرفته است، خاطرنشان کرد: ریاست ستاد برگزاری مسابقات در شهرستان‌ها به عهده فرمانداران است.

وی با بیان اینکه دور مقدماتی این المپیاد در ۱۹ رشته ورزشی برای آقایان و پنج رشته ورزشی برای بانوان در استان‌های مختلف کشور برگزار شد، افزود: در دور مقدماتی، میزبانی کشتی به عهده مازندران بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر تصریح کرد: طبق تصمیم هیئت برگزار کننده این مسابقات، قرار بر این شد که مسابقات دور نهایی به صورت متمرکز در ۱۴ شهرستان استان مازندران برگزار شود.

آذری با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات از ششم اسفند وارد مازندران می‌شوند، اظهار داشت: به جز رشته فوتبال که در هفتم اسفند در قائمشهر آغاز خواهد شد، سایر رشته‌های ورزشی در هشتم اسفند مسابقات خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ۱۳ تیم ورزشی در رشته وزنه‌برداری با ۹۵ ورزشکار و مربی حضور خواهند داشت، گفت: کمیته فنی این مسابقات، سالن شهید اسماعیل‌زاده بابلسر را به دلیل دارا بودن گرم‌خانه برای میزبانی وزنه‌برداری انتخاب کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر افزود: در رشته روچرخه‌سورای نیز ۱۵ تیم با ۷۵ ورزشکار و مربی حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به تعمیرات انجام شده در سالن ورزشی شهید اسماعیل‌زاده، وضعیت فنی این سالن را برای برگزاری مسابقات مطلوب ارزیابی کرد.

این مسئول از تهیه یک میله و صفحه وزنه‌برداری استاندراد برای بهتر برگزار شدن این مسابقات خبر داد.

آذری با بیان اینکه ورزشکاران در متل عسل بابلسر اسکان داده خواهند شد، گفت: تمامی ورزشکاران در هفتم اسفند برای شرکت در مراسم افتتاحیه به سالن شهید سیدرسول حسینی ساری منتقل خواهند شد.

آذری با اشاره به قطعی شدن برگزاری مسابقات وزنه‌برداری در هشت وزن، گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری نیز در دو گروه استقامت و تایم تریل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کمربندی بابلسر در زمان برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری مسدود خواهد شد، اظهار داشت: این مسابقات از بازار ماهی کاسپین آغاز می‌شود و در مسافت سه دور در کمربندی جنوبی بابلسر ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر افزود: حضور تماشاگران در تمامی مراحل مسابقات رایگان خواهد بود.
آذری در پایان ابراز امیدواری کرد: بابلسر میزبان شایسته‌ای برای این قشر زحمت‌کش جامعه باش

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز