خبرگزاری کار ایران

تأکید استاندار مازندران به مدیران؛

تمامی اعتبارات تخصیص یافته باید جذب شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۶۸

با حضور وزیر بهداشت، نزدیک به ۱۷۰ مرکز بهداشت در مازندران به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار مازندران گفت: با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموز ش پزشکی، نزدیک به ۱۷۰ مرکز بهداشت در مازندران به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مراسم گرامی داشت سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پرشکوه ارزیابی نمود و از حضور همه جانبه همه اقشار مردم، ائمه جمعه، مدیران، علما، روحانیون و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

وی دهه فجر امسال را فرصتی مغتنم برای ارایه دست آوردها و اقدامات دولت تدبیر و امید توصیف کرد و خاطر نشان ساخت: افتتاح ۱۳۸۵ پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از ۶۴۰ میلیارد تومان، نشانگر عزم دولت برای آبادانی مازندران است.

استاندار با اشاره به گزارش عملکرد مطلوب ارایه شده از سوی رییس جمهور در ایام الله ۲۲ بهمن، خاطر نشان ساخت: آمار ارایه شده در خصوص کاهش تورم و تقویت فضای کسب و کار، نشانگر این است که ظرفیت ها و امکانات خوبی در داخل کشور برای پیشرفت وجود دارد.

فلاح به حضور وزیر کشور و ارتباطات و فناوری اطلاعات در مازندران طی این ایام اشاره کرد و عنوان داشت: در حوزه زیرساخت های ارتباطات اقدامات موثر و خوبی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در استان صورت گرفته است که باید از این زیرساخت ها در راستای تقویت اشتغال فارغ التحصیلان بهره گیری نمود.

استاندار مازندران، گفت: وزیر کشور از حضور پرشکوه مردم در صحنه، تلاش مدیران و فضای هم دلی و تلاش حاکم بر استان اظهار خشنودی نمود و بر تداوم این فضا در جهت توسعه همه جانبه مازندران تاکید کرد.

وی از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموز ش پزشکی به مازندران طی روز آینده خبر داد و گفت: با حضور وزیر بهداشت، نزدیک به ۱۷۰ مرکز بهداشت در مازندران به بهره برداری خواهد رسید.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به زمان باقی مانده از سال ۹۳، بر تداوم پیگیری های لازم در جهت جذب اعتبارات از سوی مدیران کل دستگاه های اجرایی تاکید کرد و یاد آور شد: پس از گذشت ۱۱ ماه از سال ۹۳، قابل قبول نیست که برخی دستگاه های اجرایی علیرغم تخصیص اعتبارات، هنوز اجرای بعضی پروژه ها را آغاز ننموده اند.

فلاح بر تشکیل کمیته ای ویژه برای پیگیری این مهم تاکید کرد و اذعان نمود: برای رفع هرگونه مانع و مشکل در اجرای این پروژه ها آمادگی کامل دارم و به صورت منطقه ای ورود خواهم نمود.

وی با اشاره به این که دستگاه های اجرایی باید اهتمام کنند تا تعهدات ایجاد شده در پایان سال جاری، بیش از تخصیص ها باشد، تصریح نمود: در سال ۹۳ باید تمامی اعتبارات تخصیص یافته جذب شود و برگشت یک ریال از اعتبارات استان به خزانه قابل قبول نیست.

فلاح با اشاره به این که زمینه های جدیدی برای فعالیت و توسعه در مازندران مطرح شده است که لازم در برنامه توسعه ای استان به نحو بایسته دیده شود، تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص برنامه ششم توسعه، نگاه شهرستانی را تقویت کنند و در تعامل با فرمانداران، جایگاه کیفی استان در این برنامه را ارتقاء دهند.

استاندار مازندران با اشاره به این که سفر مهمانان و گردشگران به مازندران به زودی آغاز خواهد شد، بر فعال شدن همه جانبه ستاد ساماندهی خدمات سفر استان تاکید کرد و یاد آور شد: فرمانداران و شهرداران در پاک سازی محیطی و زدودن حریم جاده ها از زباله ها و نخاله ها اهتمام جدی نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز