خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در مراسم جشن برق رسانی به روستاهای نوشهر؛

با بهره گیری از همه ظرفیت ها برای توسعه استان تلاش می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۹۱

آمادگی داریم برای اجرای هرگونه طرح هایی که منجر به اشتغالزایی، توسعه و آبادانی در روستاها شود اعتبارات لازم در این زمینه در نظر گرفته شود و مجوز فعالیت های اقتصادی به سرمایه گذاران بخش خصوصی ارائه دهیم.

استاندار ماندران گفت: با بهره گیری از همه ظرفیت ها و سلایق مختلف برای توسعه همه جانبه در استان بویژه در حوزه روستایی تلاش می کنیم.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار در جشن برق دار شدن روستاهای نوشهر در منطقه کهنه ده از توابع بخش کجور، افزود: امروز نوع خدمات و امکانات منظور شده در روستاها باید به صورت عادلانه و به تناسب موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های موجود آن ها باشد.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: اکنون روستاهای استان مازندران از ظرفیت های بسیار مطلوبی در بخش های مختلف از جمله طبیعت گردی، گردشگری و کشاورزی برخوردار بوده که باید برای استفاده بهینه از چنین ظرفیت هایی با هدف بهبود فضای کسب و کار و آبادانی تلاش کرد و تحقق این مهم جز با پی گیری جدی تر مدیران محلی بویژه بخشداران، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران تحقق نمی یابد.

استاندار مازندران گفت: در زمان حاضر میزان هم افزایی و روحیه همدلی که در روستاها وجود دارد در این زمینه نه تنها در پی گیری مسوولان دراین حوزه بسیار موثر بوده بلکه مشارکت روستاییان نیز می تواند زمینه ساز فضای کسب و کار و آبادانی در روستاها باشد.

فلاح روستای کهنه ده را به عنوان یکی از روستاهای دارای قابلیت گردشگری و طبیعت گردی توصیف کرد و از مدیران دستگاه های اجرایی و نیز فرماندار نوشهر خواست تا با به کارگیری مشاور و نیز انجام کار مطالعاتی و کارشناسی نسبت به اجرای طرح هایی در این زمینه اقدام کنند.

وی افزود: آمادگی داریم برای اجرای هرگونه طرح هایی که منجر به اشتغالزایی، توسعه و آبادانی در روستاها شود اعتبارات لازم در این زمینه در نظر گرفته شود و مجوز فعالیت های اقتصادی به سرمایه گذاران بخش خصوصی ارائه دهیم.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به وضعیت نامطلوب راه دسترسی روستای کهنه ده تاکید کرد که باید برای بهسازی این راه ارتباطی در یکسال آینده اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز