خبرگزاری کار ایران

شهردار قائم شهر عنوان کرد؛

دعوت شهردار قائم شهراز مردم جهت حضور هر چه باشکوهتر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۷۳۵

انقلاب ما در سایه پشتوانه‌های مردمی جاودانه است و ملت‌هایی که امروز با الهام از ملت بزرگ ایران قدم به میدان نبرد با مزدوران دست‌نشانده استکبار نهاده‌اند، در انتظار سرمشق و حماسه‌ای جدید از این ملت عزیز هستند.

شهردار قائم شهر با صدور اطلاعیه‌ای از آحاد مختلف مردم فهیم و ولایتمدار قائم شهر دعوت کرد تا با حضور باشکوه در راهپیمایی مردمی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری توطئه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر سید علی حجازی در این اطلاعیه با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حیات شکوهمند خود را با شکوه و عظمت خاصی پشت سر میگذارد و علیرغم گذشت زمان هر روز بر طراوت و شادابی و تازگی آن افزوده می‌گردد اظهار داشت: این نشان از تعمیق و گسترش فرهنگ نورانی دین مبین اسلام و مکتب خمینی کبیر دارد.

وی افزود: اکنون با گذشت سالها از روزهای آغازین این حرکت بالنده، دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی با اظهار شگفتی از این پدیده بی‌نظیر، بخوبی آگاهند که در مقابل سیل اراده مردم فهیم و خداجوی ایران یارای مقاومت ندارند و در مقابل عزت و اقتدار آنها سر تعظیم فرود آورده‌اند.

حجازی، تاکید کرد: انقلاب ما در سایه پشتوانه‌های مردمی جاودانه است و ملت‌هایی که امروز با الهام از ملت بزرگ ایران قدم به میدان نبرد با مزدوران دست‌نشانده استکبار نهاده‌اند، در انتظار سرمشق و حماسه‌ای جدید از این ملت عزیز هستند که در ۲۲ بهمن ماه ان‎شاءالله رقم خواهد خورد.

وی، با محکوم کردن هتک حرمت به سا حت مقدس و آسمانی پیامبر اسلام(ص) از سوی نشریه فرانسوی شارلی ابدو گفت: این عمل یک جها لت جدیدی از سوی غرب است که به نام آزادی و تجدد، با توهین به مقدسات و عقاید دیگران انجام گرفته است.

حجازی خاطر نشان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن پیش روی ماست و ملت بزرگوار ایران آماده بزرگداشت واقعه مهمی است که نقطۀ عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب او و حرکت مداومش به سوی حاکمیت بر سر نوشت و استوار کردن جامعه بر پایه عدالت و استقرار ارزش‌های والای الهی و اسلامی و ایجاد فضای امن و آزاد برای اندیشه و بیان و رفتار مدنی و در یک کلمه به سوی بهروزی است آن‌چنانکه خداوند و پیامبر عظیم الشأن او خواسته‌اند.

شهردار قائم شهر ادامه داد: اینجانب از آحاد مختلف جامعه دعوت می نمایم با حضور پرشور در راهپیمایی مردمی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری توطئه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز