خبرگزاری کار ایران

معاون اداری و مالی کلینیک طوبی:

کلینیک دنداپزشکی طوبی با اعتباری حدود ۲ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۳۲

این دانشکده در سال ۸۸ افتتاح شد که هم اکنون ۱۸۰ دانشجو در رشته دندانپزشکی در آن مشغول تحصییل هستند و در سال آینده اولین فارغ التحصیلان را از این دانشکده خواهیم داشت.

دکترعباس مسگریان در بازدید از پروژه افتتاحی کلینیک دندانپزشکی طوبی ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سال ۱۳۹۲ با استفاده از منابع داخلی و با مساعدت معاونت آموزشی شروع به ساخت این پروژه نمود که کار ساخت آن به اتمام رسیده و با اعتباری حدود ۲ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، وی افزود: این کلینیک مجهز به ۵۰ یونیت دندانپزشکی در ۶ بخش و با بهره گیری از تجارب و دانش تخصصی ۳۸ نفر از اعضای هیئت علمی و فعالیت و همکاری دانشجویان به بیماران خدمات بهینه ارائه خواهد نمود.

معاون اداری و مالی کلینیک طوبی در ادامه بیان داشت: کلینیک تخصصی دندانپزشکی طوبی در دو شیفت صبح و عصر با کادر پیشرفته در گروه تخصصی اطفال و بزرگسالان به بیماران خدمات خواهد داد.

مسگریان با اشاره به شدانپزشکی در مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: دانشکده فوق در ۴ طبقه در ۲ فاز و در دو ساختمان جدا ازهم در حال ساخت است که فاز یک آن ساخته شده و در حال تجهیز است که همزمان با ساختمان طوبی در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: فاز اول و دوم این دنداپزشکی۹ هزار متر مربع است که یکی از بزرگترین دندانپزشکی ایران محسوب می شود و این امر کمک شایانی به دانشجویان علوم پایه خواهد بود.

وی افزود: دندانپزشکان یکی از ارکان اساسی نظام سلامت کشور هستند که با دانش و مهارت خدمات ارزنده ای در راستای ارتقای سلامت ارائه می دهند.

مسگریان با اشاره به دانشکده دندانپزشکی در ساری، گفت: این دانشکده در سال ۸۸ افتتاح شد که هم اکنون ۱۸۰ دانشجو در رشته دندانپزشکی در آن مشغول تحصییل هستند و در سال آینده اولین فارغ التحصیلان را از این دانشکده خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز