خبرگزاری کار ایران

حجازی، در مسجد جامع کوچسرا مطرح کرد؛

پیگیری مطالبات شهروندان، از اولویت های شهرداری قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۶۶

سعی داریم تا پایان سال جاری، قطعه زمینی را به منظور تجهیز پارک و فضای سبز در اختیار اهالی قرار دهیم و مطالبات را پیگیری نماییم.

شهردار قائم شهر، اجرای طرح یک محله، یک مسجد، را به عنوان حرکتی در جهت تحقق مدیریت مشارکتی شهر برشمرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی حجازی در دیدار مردمی با اهالی منطقه کوچک سرا در قالب طرح یک محله یک مسجد با بیان اینکه اجرای طرح ممیزی به شهرداری کمک بسزایی خواهد کرد از مردم منطقه خواست با توجه به آغاز ممیزی املاک سطح شهر، ضمن درخواست کارت شناسایی، همکاری خوبی با مامورین شهرداری داشته و اطلاعات کافی و مناسبی را دراختیار آنها قرار دهند.

وی افزود: سعی داریم تا پایان سال جاری، قطعه زمینی را به منظور تجهیز پارک و فضای سبز در اختیار اهالی قرار دهیم و مطالبات بحق مردم که جز اولویت های شهرداری است، را پیگیری نماییم.

شهردار قائم شهر، به خرید و نصب تجهیزات ورزشی در مجتمع ورزشی شهدای کوچکسراء و نیز خرید و تملک زمین جهت احداثو راه اندازی میدان تره بار، اشاره کرد و گفت: هدایت و کنترل آبهای سطحی و روکش آسفالت منطقه نیز بزودی طرحهای اجرایی را به اهالی خونگرم این منطقه ارائه می دهد.

حجازی، با بیان اینکه شهرداری، از محل پرداخت عوارضات مردمی اداره میشود افزود: وظیفه داریم با اربابهای خودمان با مهربانی و ملاطفت برخورد کنیم و هرگونه بدخلقی و کج رفتاری از سوی پرسنل با شهروندان فهیم قائم شهر از نظر من مردود است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح یک محله، یک مسجد، حرکتی مثبت در جهت تحقق مدیریت مشارکتی شهر است و امیدواریم با برگزاری این جلسات بتوانیم مشکلات شهری را حل نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز