خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آمل:

برپایی نمایشگاهها باعثمی شود تا بتوانیم ظرفیت استان خود را خوب بسنجیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۱۹

نمایشگاه تخصصی ماشین آلات ونهادهای کشاورزی یکی از راههای انتقال دانش نوین و ارتقای سطح کیفی و کمی ماشین آلات ونهادهای کشاورزی در این استان می باشد.

نمایشگاه تخصصی ماشین آلات، گل و گیاه و نهادهای کشاورزی با حضور شرکت ها و تولیدکنندگان کشوری با حضور امام جمعه آمل، معاون فرمانداری ویژه آمل، نایب رییس اتحادیه گل وگیاه مازندران، رییس اداره صنعت، معدن وتجارت آمل، رییس دامپزشکی آمل ودیگر مهمانان در آمل گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی رحمانی آملی، با بیان این که برپایی اینگونه نمایشگاهها باعثمی شود تا بتوانیم ظرفیت استان خود را خوب بسنجیم گفت: نمایشگاه تخصصی ماشین آلات ونهادهای کشاورزی یکی از راههای انتقال دانش نوین و ارتقای سطح کیفی و کمی ماشین آلات ونهادهای کشاورزی در این استان می باشد.

وی این نمایشگاه را دارای قابلیتی بی نظیر و ارزنده برای جذب بالای مخاطب و تخمین و تعیین جامعه هدف در عرصه ماشین آلات ونهادهای کشاورزی دانست و اضافه کرد: برپایی نمایشگاه فوق می تواند در شناساندن برترین امکانات و فرصت های سرمایه گذاری به سرمایه داران و علاقمندان به عرصه ماشین آلات، گل و گیاه ونهادهای کشاورزی اثرگذار باشد.

سید جعفر رسولی معاون فرمانداری ویژه آمل با بیان ضرورت وجود نمایشگاه دائمی در شهرستان آمل اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان آمل قطب صنعت، تجارت و کشاورزی می ‌باشد، ایجاد نمایشگاه دائمی در آمل یک ضرورتی بوده که الحمدا… اجرایی شده و با استقبال اداره صنعت، معدن و تجارت و همکاری ادارات شهرستان و با پیگیری شخص آقای حسین‌زاده مدیر نمایشگاه این امر مهم تحقق یافته و از افتخارات شهرستان آمل می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز