خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر خواستار شد؛

تدوین طرح ترافیکی و امنیتی در بابلسر برای نوروز

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۰۹

همه کمیته‌هابرنامه های خود را تا پایان دی ماه در اختیار کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی قرار داده تا به شکل کتابچه‌ای تنظیم و در اختیار مسافران قرار گرفته شود.

فرماندار بابلسر با اشاره به حضور چشمگیر مسافران در این شهرستان گفت: طرح ترافیکی و امنیتی ویژه نوروز در بابلسر تدوین شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، سید کریم سجادی در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر با تبریک به مناسبت هفته وحدت با بیان اینکه امروزه سفر و گردش به عنوان یکی از برنامه‌های روزانه جوامع تبدیل شده است، اظهار کرد: شهرستان بابلسر به دلیل مجاورت با دریای خزر، سالانه پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط مختلف کشور است که حجم بالای مسافران مشکلاتی را برای شهرستان به وجود می‌آورد.

وی با تاکید به فراهم‌ کردن شرایط و امکانات مورد نیاز مسافران و شهروندان افزود: اعضای کمیته ستاد خدمات سفر موظفند برنامه خود را آماده کنند و به دبیرخانه ستاد ارائه دهند.

فرماندار بابلسر اضافه کرد: تمامی برنامه‌های این ستاد باید مبتنی بر سه اصل تهیه برنامه، اجرای مطلوب و نظارت کافی ارائه شود.

سجادی همچنین گفت: تمامی مدیران با نظارت به حوزه فعالیت خود مشکلات را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنند.

وی، وجود بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم بابلسر را یک ظرفیت برای شهرستان برشمرد و افزود: باید به هر شکل ممکن در تبلیغات محیطی و تابلوهای راهنمایی و تبلیغاتی این ظرفیت معرفی شود.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بابلسر اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش عملکرد کمیته‌ها را مهم عنوان کرد و افزود: همه کمیته‌هابرنامه های خود را تا پایان دی ماه در اختیار کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی قرار داده تا به شکل کتابچه‌ای تنظیم و در اختیار مسافران قرار گرفته شود.

سجادی با اشاره به ورودی‌های شهرستان بابلسر خاطرنشان کرد: بخشداری‌ها با شناسایی جاذبه بخش و معرفی آن زمینه لازم برای حضور و جذب مسافر را فراهم کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با تاکید بر جمع‌آوری زباله، پاکسازی معابر، بازرسی از مساجد بین راهی، مراکز اقامتی و پمپ بنزین‌ها بیان کرد: قبل از ۲۵ اسفند ماه امسال مانور آماده‌سازی و استقبال از مسافران برگزار می‌شود.

سجادی در پایان با تاکید بر برقراری نظم و امنیت از سوی فرماندهی انتظامی بابلسر به ضرورت تدوین طرح ترافیکی و امنیتی اشاره کرد و گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز نسبت به تعیین نرخ مراکز اقامتی و صنوف مختلف اقدام کند، تا مردم دچار مشکل نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز