خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه شمالی:

کسب رتبه برتر استانی در جذب سوادآموز توسط آموزش و پرورش سوادکوه شمالی

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۲۵

در سال ۱۳۹۳ واحد سوادآموزی با نظارت و پیگیری جدی و با استفاده از ظرفیت های مؤثر، در جذب و تعیین وضعیت اولیای دانش آموزان بی سواد شهرستان تلاش چشم گیر داشته و نقش بسزایی در ارتقای کیفیت آموزشی ایفا نموده است.

محمودی از کسب رتبه برتر استان در جذب افراد بی سواد و کم سواد توسط آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، محمودی از کسب رتبه برتر استان در جذب افراد بی سواد و کم سواد توسط آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در سال ۱۳۹۳ واحد سوادآموزی با نظارت و پیگیری جدی و با استفاده از ظرفیت های مؤثر، در جذب و تعیین وضعیت اولیای دانش آموزان بی سواد شهرستان تلاش چشم گیر داشته و نقش بسزایی در ارتقای کیفیت آموزشی ایفا نموده است.

وی اظهار داشت: در امر مدیریت و رهبری کلاس های سوادآموزی توانسته ایم بالاتر از حجم ابلاغی اداره کل یعنی در دوره های سوادآموزی(بی سواد) ۵۲ نفر، در دوره تحکیم ۱۰۶ نفر و در دوره انتقال ۹۱ که در مجموع ۲۴۹ نفر ثبت نام نمودیم.

محمودی اظهار داشت: با توجه به آمار بالای ثبت نام در امرسواد آموزی، موفق به کسب رتبه برتر استان شدیم.

وی از تلاش ها و عملکرد محمد مهدی پور مسئول نهضت سوادآموزی در امر ریشه کنی بی سوادی در این شهرستان قدردانی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز