خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان آمل:

مردم قدردان خدمات هلال‌احمر هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۷۶

محور هراز یکی از مبادی ورودی پایتخت به مازندران بوده که بروز سوانح در آن فعالیت جمعیت هلال‌احمر را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن تشکر و قدر دانی از تلاش‌ و خدمات نیروهای هلال احمر گفت: خدمات جمعیت هلال‌احمر در بیشتر موارد برای مردم قابل درک و ملموس است و مردم قدردان خدمات و تلاش‌های این نیروهای پرتوان و خدوم هستند.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، غلامحسین شفیع‌زاده در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید هلال‌احمر در این شهرستان اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر در این شهرستان تاکنون توانسته خدمات مطلوبی را در مواقع حوادثو سوانح جاده‌ای، بلایای طبیعی، اتفاقات کوهستان و جنگل به مردم ارائه دهد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران برای پیشبرد اهداف مختلف این جمعیت در آمل پیگیری‌های زیادی دارند، گفت: جمعیت هلال‌احمر مجموعه‌ای امدادی و بزرگ است که در این شهرستان تعامل خاصی با دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی دارد.

وی، با اشاره به قرار داشتن آمل بر روی گسل زلزله، گفت: محور هراز یکی از مبادی ورودی پایتخت به مازندران بوده که بروز سوانح در آن فعالیت جمعیت هلال‌احمر را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.

شفیع‌زاده با اعلام اینکه آمل از شهرهای بزرگ مازندران محسوب می‌شود که با داشتن محور مواصلاتی هراز، یکی از مبادی ورودی کشور از پایتخت به مازندران تلقی می‌شود، یادآور شد: وضعیت اقلیمی، وجود کوهستان، دامنه‌ها و قلل سر به فلک کشیده، جنگل انبوه، جلگه و مواهب متعدد خدادادی آمل را تبدیل به شهری خاص کرده است.

فرماندار ویژه آمل گفت: این شهرستان از سه محور بر روی گسل زلزله واقع شده و پیشانی شهرهای مازندران است.

وی از حاکم بودن فضای برادری، تعامل، همدلی و صمیمیت بین مدیران این شهرستان خبر داد و گفت: سعدی محمدی رئیس سابق جمعیت هلال‌احمر آمل از مدیران ارزشمند، ولایی و خدمت‌گذار بود که توانسته کارنامه خوبی را در مدت زمان فعالیت خود در این شهرستان به یادگار گذاشته و هم‌اکنون با ارتقای درجه کاری، در امور ستادی جمعیت هلال احمر مازندران به کار گرفته شده است.

شفیع زاده، در پایان با معرفی جمشید نیکزاد به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر آمل گفت: این مسئول از نیروهای ارزشی بوده که باید خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران را برای خود افتخار بزرگی بداند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز