خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خبر داد؛

انهدام باند سرقت قطعات خودرو با ۷۵ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۷۵

ماموران با تشکیل تیم های ویژه عملیاتی و انجام تحقیقات پلیسی، چهار متهم به سرقت را شناسائی وضمن با هماهنگی با مراجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و انهدام باند سارقان قطعات خودرو با ۷۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم، با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرودر سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با تشکیل تیم های ویژه عملیاتی و انجام تحقیقات پلیسی، چهار متهم به سرقت را شناسائی وضمن با هماهنگی با مراجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

سرهنگ گنجیان درادامه افزود: متهمان در با زجوئی های به عمل آمده به سرقت روزانه ۴ دستگاه سیستم رایانه ای خودروهای پژو۲۰۶ اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ گنجیان این افراد تاکنون به ۷۵ فقره سرقت قطعات خودروی مذکور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با هشدار به مالکان خودرو های سواری از آنان خواست خودروی خود را به وسایل ایمنی و هشدار دهنده مجهز و از پارک خودرو در مکان های خلوت و جرم خیز خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز