خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس اتاق اکوی ایران:

ظرفیت مناسب بیمارستانهای مازندران برای پذیرش بیماران خارجی

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۶۸

وی با اشاره به اینکه متاسفانه ما هنوز نتوانستیم بستر را برای ورود بیماران خارجی در مراکز درمانی مازندران فراهم کنیم ابراز داشت: بیمارستانهای مازندران ازظرفیت های مناسب برای پذیرش بیماران خارجی برخوردار هستند.

احمد اصغری در جلسه گردشگری و سرمایه گذاری اتاق بازرگانی به تحریم علیه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: در ۸ ماه گذشته ۳۴۰ تا ۳۶۰ میلیون دلار صادرات در مازندران داشتیم که نشان می دهد ما به اهداف پیش بینی شده خود رسیده ایم.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با اشاره به اینکه متاسفانه ما هنوز نتوانستیم بستر را برای ورود بیماران خارجی در مراکز درمانی مازندران فراهم کنیم ابراز داشت: بیمارستانهای مازندران ازظرفیت های مناسب برای پذیرش بیماران خارجی برخوردار هستند.

اصغری با بیان اینکه امروز صنعت ما مطابق با استاندارهای جهانی است افزود: کشور ایران ایستادگی و مقاومش را به اروپا و آسیا نشان داده است.

نائب رئیس اتاق اکوی ایران به راه اندازی خط پروازی ساری به دوبی توسط سرمایه گذار بخش خصوصی اشاره کرد و اظهار داشت: باید فرهنگ استفاده از این لاین ها را در فرودگاه‌های مازندران راه اندازی کنیم.

وی در ادامه افزود: ما نیاز داریم تا دولت تدبیر و امید زمینه توسعه خطوط پروازی را فراهم کند.

اصغری افزود: خطوط پروازی فقط برای جابجایی مسافر نیست بلکه می توان برای انتقال مواد فاسد شدنی، گل و گیاه و یا حتی حمل بیماران از آن استفاده کرد.

نائب رئیس اتاق اکوی ایران اظهار داشت: صادرات محصولات غیرنفتی کشور در هشت ماهه امسال ۵۰ میلیارد دلار بوده است.

اصغری در ادامه افزود: صادرات هشت ماهه امسال مازندران ۳۲۰ الی ۳۶۰ میلیون دلار پیش بینی شده استکه این امر نشان می دهد ما به اهداف خود در سند چشم انداز ۵ ساله دست یافتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز