خبرگزاری کار ایران

فاضل لاریجانی بیان کرد؛

دانشگاه آزاد آیت الله آملی به مجموعه دانشگاه های بین المللی D۸ پیوست

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۲۹

رییس دانشگاه آیت الله آملی شهرستان آمل از عضویت این دانشگاه در سازمان " D۸ " خبرداد.

رییس دانشگاه آیت الله آملی شهرستان آمل از عضویت این دانشگاه در سازمان " D۸ " خبرداد.

پس از بازدید استاندار مازندران از دانشگاه آیت الله آملی در اتاق کنفرانس این دانشگاه حاضر و با روسای دانشگاه به گفتگو پرداخت.

به گزارش ایلنا، در این جلسه ربیع فلاح استاندار مازندران، حیدر نوروزی مدیرکل راه وشهرسازی استان مازندران، آجودانی مدیرکل پژوهش استانداری مازندران، غلامحسین شفیع زاده معون استاندار و فرماندار شهرستان آمل، امیرسلیمانی شهردار آمل، حجت الاسلام رحمانی امام جمعه شهرستان آمل، حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه دابو ودشت سر و طالبی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان امل حضور داشتند.
دکتر فاضل لاریجانی رییس دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی در این جلسه گفت: سیر توسعه این دانشگاه حاکی از این مطلبه در میان دانشگاه واحد های آزاد منطقه اولین واحدی هستیم که مجوز رشد را در سه زمینه دارویی، شمی وگیاهان دارویی را اخذ کردیم.
وی تصریح کرد: این سه رشد الان در حال فعالیت میباشد اخذ مجوز از آ‍مایشگاه ملی با مد شدن این واحد در زمینه گیاهان دارویی موافقت شده است وشاید تنها دانشگاهی است که موفق شده دانشکده داروسازی را راه اندازی کند و هم اکنون چهل دانشجو در این زمینه مشغول به تحصیل هستند.
رییس دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی شهرستان آمل با بیان اینکه گسترش تحصیلات تکمیلی به شکل چشمگیری توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: درحال حاضر دارای ۱۷رشته دکتری و۳۷رشته کارشناسی ارشدو۵۱ رشته کارشناسی هستیم وتاکنون حدود۲۵۵طرح پژوهشی به ثمر رسیده وبالغ بر۱۰۰۰مقاله از طریق استادان ارائه شده که نیمی از آن در " isi " است.
دکتر فاضل لاریجانی از پیوستن دانشگاه آزاد اسلامی به سازمان d۸خبرداد وافزود: درمیان دانشگاه های دولتی، غیردولتی ودانشگاه های آزاد کشور دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی شهرستان آمل به سازمان d۸ پیوست.
وی با تاکید بر اینکه هشت کشور مسلمان درحال‌توسعه که اندونزی، ایران، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، مالزی، مصر و نیجریه در d۸عضویت دارند، ابراز داشت: این هشت کشور بالغ بر ۱میلیارد نفر جمعیت دارند و بالغ بر ۴۰۰میلیون نفر نیروی کار مجموعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز