خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون ورزش های کارگری در گفتگو با ایلنا:

مازندران پایتخت کشتی کشور می باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۴۱

مسابقات قهرمانی کشور در رشته های مختلف ورزشی در تمامی استانها برگزار می شود تا انگیزه ورزش در کارگران به وجود آید.

مسابقات قهرمانی کشور در رشته های مختلف ورزشی در تمامی استانها برگزار می شود تا انگیزه ورزشی در کارگران به وجود آید.

مجید حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ساری گفت: ظرفیت های بل قوه در ورزش های کارگری فراوان است و در دهه هفتاد، هشتاد و نود در سطوح مختلف برگزار می شد ولی این مسابقات در حد جامعه کارگری نبود.

رییس فدراسیون ورزش های کارگری با بیان اینکه با تشکیل فدراسیون کارگری به نوعی دوره بازسازی و نوسازی ورزش های کارگری خواهد بود، افزود: مسابقات قهرمانی کشور در رشته های مختلف ورزشی در تمامی استانها برگزار می شود تا انگیزه ورزش در کارگران به وجود آید.

حسین زادگان با اشاره به اینکه رشته ورزشی کشتی با حضور ۲۵تیم در ساری در حال برگزاری است، تصریح کرد: بدلیل اینکه مازندران پایتخت کشتی کشور میباشد ما این رشته ورزشی را در این استان باهمکاری اداره تعاون، کار و امور اجتماعی و فدراسیون ورزش های کارگری برگزار کردیم.

وی با تاکید براینکه این مسابقات در تمام رشته های فعال ورزش کارگری در استانها برگزار می شود، ابراز داشت: رشته ورزشی فوتبال در دومرحله برگزار شده در مرحله اول در مناطق مختلف برگزار شد و از تیم های صدر نشین مرحله اول به مرحله دوم راه پیدا کردند و مرحله دوم فوتبال در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در مشهد برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز