خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیرو انتظامی مازندران:

مازندران استانی با شاخص های امنیتی بالا در کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۲۱

مازندران استانی برخوردار و گردشگر پذیر بوده که علاوه بر هموطنان ما از ۳۰ استان، گردشگران خارجی نیز می آیند و باید به گونه ای رفتار شود که سر آمد کشور باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران گفت: مازندران استانی مثال زدنی به لحاظ شاخص های امنیتی با رشدی قابل تعمق است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر، سردارجعفری نسب در همایش بخشداران غرب مازندران در رامسر افزود: این موفقیت ها به خاطر حمایت های استاندار و معاونین ایشان از نیروی انتظامی بوده و در مقابل این همراهی ها نیز نیروی انتظامی سنگ تمام می گذارد.

وی بیان داشت: مازندران استانی برخوردار و گردشگر پذیر بوده که علاوه بر هموطنان ما از ۳۰ استان، گردشگران خارجی نیز می آیند و باید به گونه ای رفتار شود که سر آمد کشور باشد.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: برای من تمام استان غرب، مرکز و شرق به یک اندازه حائزاهمیت است حتی به غرب مازندران توجه ویژه دارم هم اینک تمام کلانتری های غرب استان با کمک مسولان و مردم در حال بازسازی است.

جعفری، افزود: هدف گذاری بزرگتر ما مازندران استانی سالم است و بخشداران و دهیاران ظرفیت بزرگ و پشتوانه ای قابل اتکا در استان هستند.

وی اظهار داشت: بزودی طرح پلیس افتخاری در روستاها تشکیل تا ظرفیت استان در شاخص های امنیتی بالا برود کما اینکه در مرکز استان این طرح اجرا و آثارخوبی داشت.

جعفری، گفت: امروز بخشداران به عنوان دولت کوچک منطقه ای پشتوانه نیروی انتظامی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز