خبرگزاری کار ایران

رییس هیات کشتی بهشهر خبرداد:

حضور ۵ تیم خارجی در دوازدهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۷۹

علاوه بر حضور تیم های داخلی، تیم های آذربایجان، ترکیه، گرجستان، ارمنستان و جمهوری داغستان هم با قبول دعوتنامه فدراسیون کشتی، در این رقابت ها شرکت می کنند.

رییس هیات کشتی بهشهر گفت: حضور ۵ تیم خارجی در دوازدهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر قطعی است.

به گزارش ایلنا، شهرام جعفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر حضور تیم های داخلی، تیم های آذربایجان، ترکیه، گرجستان، ارمنستان و جمهوری داغستان هم با قبول دعوتنامه فدراسیون کشتی، در این رقابت ها شرکت می کنند.

وی بیان کرد: شرکت این تیم ها و استفاده آن ها از کشتی گیران برجسته در رده سنی جوانان می تواند موجب افزایش کیفیت این رقابت ها شود.

رییس هیات کشتی بهشهر افزود: این رقابت ها، یکی از بزرگترین اتفاقات و رویدادهای شهرستان است که لازم است همه ارگان ها و نهادهای بهشهر ظرفیت های خود را برای بهبود کیفیت این مسابقات به کار گیرند.

جعفری ادامه داد: بر اساس نظرات کارشناسان، کیفیت فنی این مسابقات همه ساله بهتر و پربارتر از سال قبل برگزار می شود اما مشکل اصلی موجود، ناتوانی در تامین هزینه ها و بودجه ها است.

وی گفت: سال های گذشته دوندگی های فراوانی برای تامین هزینه های این رقابت ها از ارگان ها و نهادها انجام می شد و با وجود تلاش های فراوان، این هزینه ها ماه ها بعد از اتمام مسابقات دریافت و با تاخیر فراوان به طلبکاران پرداخت می شد.

رییس هیات کشتی بهشهر بیان کرد: به رغم فاصله کمی که تا آغاز دوازدهمین دوره این رقابت ها باقی مانده اما تاکنون هیچ بودجه و اعتباری دریافت نکرده و نتوانستیم برخی مقدمات اولیه برای برگزاری این مسابقات را فراهم کنیم.

در دوازدهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر با حضور ۵ تیم داخلی و تیم های داخلی ۱۱ و ۱۲ دی ماه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز