خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

عدم برنامه ریزی دقیق در دانشگاه ها بسیار مشهود است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۷۳

جلسه کمیسیون دانشجویی، با حضور فرماندارمرکز استان و مسئولین دانشگاه های ساری در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

جلسه کمیسیون دانشجویی، با حضور فرماندارمرکز استان و مسئولین دانشگاه های ساری در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، در ابتدای جلسه لطفی دبیر کمیسیون دانشجویی مرکز استان گزارشی از آخرین وضعیت دانشجویی حول محورهای ایاب زهاب دانشجویان در جاده فرح آباد، نحوه تعامل پلیس و دانشگاه ها، عدم تحقق کرسی های آزاد اندیشی، خوابگا ههای خود گردان، سفره خانه های سنتی را مطرح نمود.

در ادامه جلسه جواد واحدی فرماندار مرکز استان با تاکید بر اینکه دانشگاه ها را به سوی مسائل امنیتی سوق ندهیم اظهار داشت: ایجاد روحیه و انگیزه علمی و پژوهشی را در بین دانشجویان افزایش دهیم.

وی، با تاکید بر نهاد های فرهنگی در دانشگاه ها که به ارائه برنامه های سازنده در روز دانشجو بپردازند، خاطر نشان کرد: درراستای بالابردن سطح فرهنگی وانجام اقدامات فرهنگی درمحیط های دانشگاهی مسئولان دانشگاه ها همت بیشتری نمایند.

فرماندار ساری در راستای تقویت فضای سیاسی در دانشگاه ها گفت: ایجاد چالش و اختلاط، فضای سیاسی نیست. گفتمان و ارائه نظرات و پیشنهادات با آگاهی و اطلاعات کامل از سیاست روز کشور و جهان فضای سیاسی را تقویت میکند.

وی جهت دهی و مدیریت صحیح مدیران دانشگاه ها را در برگزاری کرسی آزاد مهم برشمرد و گفت: در عدم توانایی مدیریت ها نباید دانشجویان را سپهر نماییم.

واحدی درراستای اعمال فرهنگی در عدم استفاده ازقلیان توسط دانشجویان اظهار نمود: خانواده باید در کنار مدرسه و دانشگاه باشند تا امورات فرهنگی موثر واقع شود.

مسئول دولتی شهرستان ساری اوقات فراغت دانشجویان را بیشتر از وقت درسی اعلام کرد و گفت: متاسفانه با کاهش ساعات درسی و جزوه ایی شدن کتب ها و…بار علمی دانشگاه ها و دانشجو را کاهش داده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت در دانشگاه ها در گیر مسائل مالی شدند، خاطر نشان کرد: عدم برنامه ریزی دقیق در دانشگاه ها بسیار مشهود است.

فرماندار مرکزاستان با انتقاد ازعدم حضور مدیران در کمیسیون که همراه با با تصمیم گیری وحل و فصل مسائل مهمترین ارگان علمی و فرهنگی، دانشگاه ها گفت: در آینده جلسات در دانشگاه ها برگزار میگردد.

دراین نشست مسئولان دانشگاه ها گزارشی از برگزاری مراسمات و اقدامات فرهنگی، آموزشی، ورزشی ارائه نمودند.

مسئول بسیج دانشجویی از اعزام ۳۲ گروه جهادی دانشجویی در تابستان ۹۳ خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی، پیام نور، سنا رتبه های برتر را در این اقدام فرهنگی کسب نمودند.

از دیگر مراسم روزدانشجو برگزاری کنگره ملی دانشجویان شهید در دانشگاه آزاد ساری و همایش بزرگ دانشجویان دختر در سالن سید رسول ساری با حضور نماینده مقام رهبری در دانشگاه ها و خواننده حامد زمانی اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز