خبرگزاری کار ایران

رییس هیئت بوکس مازندران در گفتگو با ایلنا خبر داد:

کسب عنوان پنجمی تیم بوکس مازندران در مسابقات قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۲۵

رییس هیئت بوکس مازندران از صعود چهار پله ای تیم بوکس بزرگسالان استان نسبت به سالهای گذشته و کسب عنوان پنجمی این تیم در مسابقات قهرمانی کشور در لرستان خبر داد.

علی بابایی کارنامی رییس هیئت بوکس مازندران از صعود چهار پله ای تیم بوکس بزرگسالان استان نسبت به سالهای گذشته و کسب عنوان پنجمی این تیم در مسابقات قهرمانی کشور در لرستان خبر داد.

رییس هیئت بوکس استان در گفتگو با ایلنا در ساری اظهارکرد: تیم بوکس استان پس از مسابقات قهرمانی استان که در اواخر مهر ماه سال جاری در قائمشهر برگزار شده بود به مسابقات کشوری اعزام شد و در نهایت توانست با صعود چهار پله ای نسبت به سال گذشته به عنوان پنجمی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند.

وی افزود: کسب این نتیجه بدون حضور ملی پوشان استان از قبیل آقایان جاسم دلاوری، هومن طغانی، رشید عراقی و مهدی طلوتی بوده است که با این وجود بسیار جای افتخار برای استان دارد.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: آقایان سینا قلعه بندی و طهماسبی بترتیب در اوزان ۹۱ و ۸۱ کیلوگرم مدال های طلا و برنز را کسب نموده و تیم مازندران با ۱۴ امتیاز در مقام پنجم قرار گرفت.

رییس هیئت بوکس مازندران با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی صحیح و انجام بازی های تدارکاتی بیشتر برای این تیم افزود: بزودی تیم جوانان و بزرگسالان استان برای انجام چند دیدار تدارکاتی وارد مشهد مقدس خواهند شد و در دهه مبارک فجر نیز برنامه داریم مسابقات چهارجانبه بوکس را بین استان های شمالی کشور در مازندران برگزار نماییم.

وی با اشاره به اینکه باید به همه گروه های سنی در این رشته توجه شود تصریح کرد: از برنامه های ویژه ما در بوکس فعالیت بیشتر در سه گروه سنی این رشته ورزشی می باشد که امیدواریم با یاری خدا سال آینده بتوانیم در هر سه گروه سنی تیم به مسابقات کشوری اعزام نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز