خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت تکواندو سپاه خواهران استان مازندران در گفتگو با ایلنا خبر داد:

برگزاری مسابقات آزاد قهرمانی تکواندو بسیج مازندران در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۹۴

این دوره از بازی‌ها با حضور تکواندوکاران دختر از ۱۰ شهر مختلف استان شامل بهشهر، نکا، ساری، میاندرود، بابل، بندپی، آمل، فریدونکنار، نوشهر و چالوس در سالن سپاه بهشهر در حال برگزاری است.

رئیس هیئت تکواندو سپاه خواهران استان مازندران از برگزاری مسابقات آزاد قهرمانی تکواندو بسیج استان مازندران در رده نونهالان و خردسالان دختر در بهشهر خبر داد.

سیده کلثوم حسینی، جمعه در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: مسابقات آزاد قهرمانی تکواندو بسیج استان مازندران در بهشهر با هدف گرامیداشت هفته بسیج در سالن سپاه بهشهر در حال برگزاری است.

وی افزود: تکواندوی مازندران از جمله تیم های موفق بسیج است که خوشبختانه سالانه مدال آوری های مناسبی در این راستا داشته ایم که با تقویت تیم ها می توانیم مدال های رنگی بیشتری را در این رشته از آن خود کنیم.

رئیس هیئت تکواندو سپاه خواهران استان مازندران تصریح کرد: تکواندوکاران بسیج مازندرانی با توجه به تمرینات منظم و فشرده از نظر بدنی در سطح فنی بالایی قرار دارند.

حسینی در ادامه با اشاره به مسابقات آزاد قهرمانی تکواندو بسیج استان مازندران در رده نونهالان و خردسالان دختر در بهشهر گفت: در این دوره از مسابقات ۱۸۰ دختر تکواندوکار نونهال و خردسال شرکت کرده اند که این مسابقات رد ۴ مرحله نونهالان و خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با برنامه ریزی انجام می شود.

وی گفت: این دوره از مسابقات جمعه ۷ آذر ماه در سالن سپاه بهشهر بر روی ۳ تشک با حضور داوران تکواندو از سراسر استان مازندران حال برگزاری است و نتیجه این دوره از مسابقات شنبه اعلام می شود.

حسینی یادآور شد: این دوره از بازی‌ها با حضور تکواندوکاران دختر از ۱۰ شهر مختلف استان شامل بهشهر، نکا، ساری، میاندرود، بابل، بندپی، آمل، فریدونکنار، نوشهر و چالوس در سالن سپاه بهشهر در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز