خبرگزاری کار ایران

دررقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان؛

جویباری ها با برد استارت زدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۸۳

بیمه رازی شهدای جویبار با نتیجه ۶بر۲ حریف ایرانی خود یعنی کفایتی خراسان رضوی را شکست داد.

رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از صبح امروز(پنج شنبه) در جویبار استان مازندران آغاز شد که در سه دیدار برگزار شده نتایج زیر بدست آمد:

به گزارش خبرنگار ایلنا از جویبار، بیمه رازی شهدای جویبار با نتیجه ۶بر۲ حریف ایرانی خود یعنی کفایتی خراسان رضوی را شکست داد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم حسن رحیمی از جویبار ۸ - بر صفر بر یونس سرمستی از تیم خراسان غلبه کرد و در وزن ۶۱ کیلو گرم گوی گیریف از تیم شهدای جویبار ۶برصفر بهنام احسان پور را شکست داد.

در وزن ۶۵کیلو گرم قربان علی اف ۶بر۵ بر حریف خود به پیروزی رسید و در وزن ۷۰کیلوگرم مهدی تقوی ۶بر۴ بر حسن یزدانی غلبه کرد.

دیگر کشتی این دوتیم در وزن ۷۴کیلوگرم رضا افضلی ۷بر صفر حریف خراسانی را شکست داد و در وزن ۸۶کیلوگرم میثم مصطفی جوکار از خراسان رضوی با نتیجه ۲بر۱ به پیروزی رسید.

در وزن ۹۷کیلوگرم جمال میرزایی از جویبار با نتیجه یک بر یک از عباس طحان شکست خورد و در وزن ۱۲۵کیلوگرم سید رضا موسوی از جویبار ۴بر۴ بر حریف خود غلبه کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت ها باشگاه آمریکایی توانست با نتیجه ۸برصفر بر تیم سوریه غلبه کند و تیم مغولستان در مصاف با تیمی از کشور ترکیه با نتیجه ۴بر۴ به پیروزی دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز