خبرگزاری کار ایران

فرماندار چالوس:

اتمام پروژه و بهره‌برداری از آزاد راه از اولویت‌های کار ماست

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۴۲

عدم دیواره حفاظتی، آبراه‌های غیر استاندارد، ریزش‌ها و رانش‌هایی که به‌صورت متوالی و مستمر در این مسیر اتفاق می‌افتد از دیگر مشکلاتی است که مردم شهرستان چالوس با آن دست‌و پنجه نرم می‌کنند.

فرماندار چالوس گفت: کسانی‌که مسولیت آزاد راه بر عهده‌شان نیست حق اظهار نظر در این مورد ندارند.

به گزارش ایلنا ناصر زندی، در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان چالوس افزود: تا زمانی‌که آزاد راه در اختیار شرکت است و به اداره راه ‌وشهرسازی تحویل داده نشده هر کسی نباید به‌صورت غیر کارشناسانه در این مورد نظر بدهد چرا که مسئولیت این امر همچنان بر عهده شرکت مربوطه است.

وی با ابراز تاسف از اظهار نظر برخی از مسوولان استانی که این موضوع ارتباطی با آنها ندارد و در عین نسبت به پیگیری های صورت گرفته جهت احقاق مطالبات مردم و رفع مشکلات این پروژه معترض هستند خاطر‌نشان کرد: آزادراه تا کنون به اداره کل راه و شهرسازی تحویل نشده و مسوولیت هایاین آزادراه ارتباطی با این اداره کل نداشته و در حوزه مسوولیت راه وشهرسازی نیست و پیمانکار در این موضوع مسوولیت دارد.

فرماندار چالوس، به مشکلات حوزه آزاد راه تهران شمال اشاره کرد و افزود: عدم دیواره حفاظتی، آبراه‌های غیر استاندارد، ریزش‌ها و رانش‌هایی که به‌صورت متوالی و مستمر در این مسیر اتفاق می‌افتد از دیگر مشکلاتی است که مردم شهرستان چالوس با آن دست‌و پنجه نرم می‌کنند.

فرماندار چالوس تاکید داشت: پیمانکاران پروژه آزاد راه باید مشکلات مربوط به تقاطع غیر همسطح و تونل را سرعت بخشند و مسایل و مشکلات مردم را حل نمایند.

وی ابراز داشت: اتمام پروژه و بهره‌برداری از آزاد راه از اولویت‌های نخست ما است و خواستار پایان یافتن این پروژه تا اخر سال هستیم که نیازمند توجه جدی و تصمیم‌گیری دولت در این زمینه هست.

زندی خواستار پایان پروژه‌های عمرانی از سوی اداره راه‌وشهرسازی شد و عنوان داشت: اداره راه باید برای انجام پروژه‌های عمرانی تمام تلاش خود را به‌کار بندد و مشکل مربوط به انتهای آزادراه به‌سمت مرزن‌آباد را که مدت ده سال معطل مانده است برطرف کند چرا که این قطعه در مواقع پیک سفر و ترافیک مشکلات عمده‌ای را برای مردم منطقه در پی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز