خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندان خبرداد:

کاهش ۱۱ درصدی تلفات حوادثرانندگی در مهر ماه سالجاری در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۹۷

تلفات حوادثرانندگی در مهر ماه سال جاری ۵۷ نفر میباشد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یازده درصد کاهش داشت.

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: تلفات حوادثرانندگی در مهر ماه سال جاری ۵۷ نفر میباشد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یازده درصد کاهش داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان، عباسی تصریح کرد: مهر امسال ۵۷ نفر در حوادثرانندگی جان باختند که از این تعداد ۴۷(چهل و هفت) نفر مرد و ما بقی زن است.

بر اساس این گزارش از کل تلفات حوادثرانندگی در این ماه ۳۸ نفر در جاده های برون شهری، ۱۵ نفر در محورهای دورن شهری و ۴ نفر در مسیرهای روستایی جان خود را از دست دادند.

تفکیک وضعیت متوفی

وضعیت فوت شدگان ۱۶ نفر عابر، ۱۴ نفر موتورسوار، ۱۲نفر سرنشین، ۱۴ نفر راننده و یک مورد هم دوچرخه سوار هست
بیشترین و کمترین شهر در این مدت شهرستان های ساری با ۱۱ مورد، بابل با ۱۰ مورد بیشترین و شهرستان های عباس آباد، فریدونکنار، نور و بهشهر چهار شهر بدون فوتی تلفات حوادثرانندگی هستند.

آمار مصدومان حوادثرانندگی نیز که در مهر ماه امسال به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند، هزار و ۳۳۲ نفر بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل سیزده(۱۳) درصد کاهش یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز