خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ارشاد شهرستان ساری خبرداد:

نمایشگاه کتاب با ۴۰ هزار تیراژ

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۲۳۸

۱۹ دستگاه در رابطه با اشاعه فرهنگ کتاب خدمات ارائه می دهند که هرکدام از این دستگاه ها باید در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه متناسب با سطح امکانات و توانایی های خود ایفا ی نقش کنند.

سعیدی رییس اداره ارشاد شهرستان ساری با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی گفت: ۲۴ آبان تا اول آذرماه هفته کتاب نام گرفته است و بر این اساس این هفته با دو رویکرد ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توجه ویژه به بحثرویکردهای نوین در این عرصه درساری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، وی هم چنین خاطر نشان کرد: ۱۹ دستگاه در رابطه با اشاعه فرهنگ کتاب خدمات ارائه می دهند که هرکدام از این دستگاه ها باید در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه متناسب با سطح امکانات و توانایی های خود ایفا ی نقش کنند.

این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: نمایشگاه کتاب در بیست و دومین دوره هفته کتاب برگزار میگردد.

وی در ادامه با اعلام اینکه فروش کتاب در نمایشگاه با تخفیف ۴۰ درصدی خواهد بود، گفت: ۳۰ ناشر با ۶ هزار عنوان کتاب و با تیراژ ۴۰ هزار در نمایشگاه کتاب حضور دارند.

سعیدی همچنین محل برگزاری نمایشگاه را سالن ارشاد اعلام نمود و ابراز داشت: در ورودی سالن بخش اطلاع‌رسانی نمایشگاه فعال است تا در یافتن مکان و نوع غرفه مورد نظر به مراجعه‌کنندگان کمک و راهنمایی کنند.

در این نشست اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ساری نظرات خود را در مورد بهتر برگزارشدن نمایشگاه کتاب ارائه نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز