خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

تاریخ مازندران سرشار از جوانمردی و معرفت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۷۱

کسانی که از ضد ارزش‌ها دور باشند به حق نزدیک هستند و از ویژگی‌های مردم مازندران این است که از بعضی ضد ارزش‌ها دور بودند و به حقیقت نزدیک شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در مراسم گرامیداشت روز مازندران، در مجموعه تاریخی فرح آباد ساری، بر تشکیل کارگروه بزرگداشت هفته فرهنگی مازندران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این مراسم از حماسه سترگ عاشورا به عنوان آیینه تمام نمای همه فضیلت‌ها یاد کرد و گفت: تاریخ مازندران سرشار از جوانمردی و معرفت و عشق به زیبایی‌ها است و فضیلت‌های حقیقی الهی از ویژگی‌های تاریخ مازندران است.

یونسی با اشاره به اینکه حتی قبل از پایه‌گذاری حکومت علویان در مازندران، مردم ما پیرو تشیع بودند، ادامه داد: کسانی که از ضد ارزش‌ها دور باشند به حق نزدیک هستند و از ویژگی‌های مردم مازندران این است که از بعضی ضد ارزش‌ها دور بودند و به حقیقت نزدیک شدند.

وی، با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این روز در راستای اعتلا و توسعه مازندران، پیشنهاد می‌کنم کارگروه هفته فرهنگی مازندران تشکیل شود، خاطرنشان‌کرد: از همه تفکرات و اندیشه‌ها در دبیرخانه این کارگروه استفاده شود.

گفتنی است: رونمایی از فیلم مستند «سقانفار»، رونمایی از کتاب‌هایی با موضوع فرهنگ مازندران و اجرای تعزیه از برنامه‌های بزرگداشت روز مازندران بود.

این مراسم از سوی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و میراثفرهنگی و گردشگری مازندران با همکاری شورای روستای فرح آباد و بخشداری رودپی شمالی در مجموعه تاریخی فرح آباد ساری برگزار شد.

قابل ذکر است از سوی شورای فرهنگ عمومی مازندران، ۱۴ آبان به عنوان روز مازندران نامگذاری شده است و هر ساله مراسمی به همین مناسبت برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز