خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک:

آماده اجرای طرح دولت الکترونیک به صورت پایلوت در قائم شهر هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۷۵

خدماتی که هر دستگاه اجرایی ارائه می دهد باید شناسایی و طبق آن خدمات، اطلاعات دسته بندی شود تا بتوانیم ظرف یکی دوماه آینده کل شهرستان را به سیستم دولت الکترونیک مجهز نماییم.

فرماندار قائم شهر از آمادگی این شهرستان، برای اجرای دولت الکترونیک بصورت پایلوت خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه همه ی سعی و تلاش ما بر این است تا نحوه خدمات رسانی به مردم سهل و آسان تر گردد اظهار داشت: قائم شهر آمادگی دارد تا بصورت پایلوت، برنامه دولت الکترونیک را اجرایی نماید.

وی افزود: با اجرای این طرح، مشکلاتی نظیر گرفتن استعلام و دسترسی به اطلاعات که گاها دستگاههای اجرایی را با مشکلاتی روبرو کرده است، مرتفع خواهد شد و با وارد کردن اطلاعات بصورت طبقه بندی شده، امکان دسترسی را برای مدیران دستگاههای اجرایی سهل الوصول خواهد کرد.

فرماندار قائمشهر به اجرای این طرح و مشکلات موجود اشاره کرد و تصریح نمود: شاید در ماههای اول اجرای طرح با چالش هایی روبرو شویم که این یک امر طبیعی است لذا باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببریم.

محمدی از روسای دستگاههای اجرایی قائم شهر خواست تا ظرف یکماه اطلاعات حوزه خدمت خود را جمع آموری نمایند و آماده کنند و بعد از این کار، جلسه ای در شهرستان برگزار شود و طی آن این اطلاعات بررسی و نهایی گردد.

وی افزود: خدماتی که هر دستگاه اجرایی ارائه می دهد باید شناسایی و طبق آن خدمات، اطلاعات دسته بندی شود تا بتوانیم ظرف یکی دوماه آینده کل شهرستان را به سیستم دولت الکترونیک مجهز نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز