خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

عدالت اجتماعی از نتایج مثبت کار تعاونی ها است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۹۳

تعاونی از فکر و هدف خاص نشات می گیرد و هر چقدر بتوانیم این فرهنگ و اندیشه را پرورش دهیم موفق تر خواهیم بود.

استاندار مازندران گفت: عدالت اجتماعی از نتایج مثبت کار تعاونی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، ‌ ربیع فلاح جلودار در نهمین جشنواره تعاونی های برتر با بیان اینکه توجه به امر خطیر تعاونی از دیر باز درکشور ما وجود دارد اظهار داشت: تعاونی یکی از شیوه های متعارف در دنیاست که سهم مهمی درارتباط با زندگی مردم دارد.

وی افزود: تعاونی ها در سلسله مراتب سیستم های اقتصادی کشور قرار می گیرند، ‌یک اعتدال بین قوای کشور وجود دارد که باعثتوجه خاص به این بخش می شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه تعاونی مستلزم روحیه ی کار جمعی می باشد تصریخ نمود: وقتی وفاق و همدلی در کار باشد سختی آن به چشم نمی آید و توفیقات آن بیشتر است.

فلاح جلودار ادامه داد: در کشور ما تعاونی ها به لحاظ خرده فرهنگ های بومی که وجود دارد سبقه دیرینه دارد و در بین خانواده ها جا افتاده است.

این مسئول با بیان اینکه عدالت اجتماعی از نتایج کار تعاونی است خاطر نشان کرد: تعاونی از فکر و هدف خاص نشات می گیرد و هر چقدر بتوانیم این فرهنگ و اندیشه را پرورش دهیم موفق تر خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز