خبرگزاری کار ایران

دو پارکینگ عمومی در آمل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۲۳

پارکینگ خیابان شهیدان قدیری به مساحت سه هزار متر و پارکینگ خیابان امیر مازندرانی به مساحت هزار وپنجاه متر احداثگردیده است.

ظهر دیروز دو پارکینگ عمومی در خیابان های شهیدان قدیری وامیر مازندرانی در آمل افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از آمل، آیین افتتاح این دو پارکینگ با حضورحجت الاسلام رحمانی امام جمعه شهرستان آمل، مهندس شفیع زاده فرماندار آمل، خسروابراهیم زاده ریاست شورای شهر آمل، اعضای شورا ی شهر، مهندس امیر سلیمانی شهردار آمل وسرهنگ رمضان زاده رییس پلیس راهور شهرستان آمل برگزار شد.

خسرو ابراهیم زاده رییس شورای شهر آمل ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: یکی از سیاست های شورای چهارم بحثبهینه کردن فضای ترافیکی در شهر است.

وی افزود: ایجاد پارکینگ و پارکینگ های طبقاتی را در دستور کار خود قرار داده ایم و امیدواریم راه درست را برای خدمت به شهروندان آملی انتخاب کنیم.

وی بابیان اینکه برای احداثاین دو پارکینگ بالغ بر پنج میلیارد تومان هزینه شده است تصریح کرد: پارکینگ خیابان شهیدان قدیری به مساحت سه هزار متر و پارکینگ خیابان امیر مازندرانی به مساحت هزار وپنجاه متر احداثگردیده است.

رییس شورای شهر آمل ادامه داد: از همه شهروندان تشکر میکنم که در سیاست های کلان دولت همراه و هم سو هستندکه در بحثارزش افزوده دریافتی های خوبی شهرداری دارد که حاصل این در یافتی ها خدماتی است که باید به شهروندان دهیم.

ابراهیم زاده در پایان گفت: باید برای هزینه درست گام هایی برداریم و مطمئنا روزهای خوبی را برای خدمت به مردم خواهیم داشت.

همچنین، سرهنگ رمضان زاده رییس پلیس راهور شهرستان آمل در این مراسم گفت: امروز با تمام تلاش که پلیس راهور و سازمان های مربوطه در حوزه شهری که متولی آن شهرداری است خواهند کرد آمار تصادفات با آمار های جهانی فاصله
زیادی دارد.

وی افزود: زنجیره ضایعات آنقدر گسترده هست که قابل جبران نمیباشد انسانی که در تصادف جانش را ازدست میدهد قابل جبران نمیباشد ولی تصادفات مالی قابل جبران خواهد بود.

رمضان زاده ادامه داد: در این سال ها شورای شهر و شهرداری با هدایت شورای ترافیک کارگروهی در شورا تشکیل داده ایم که در انجا بحثهای ترافیکی را رصد میکنیم و برنامه ریزی هایی را انجام میدهیم که تا با اجرای اصلاحات هندسی وطراحی معابر و رفع نواقص گامی در جهت کاهش تصادفات وتلافات انسانی برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز