خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اوقاف مازندران خبرداد:

برگزاری مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری در ۱۱۷ امامزاده مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۷۷

مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای کمیل فردا شب در ۱۱۷ بقعه و امامزاده استان مازندران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف مازندران: مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای کمیل فردا شب در ۱۱۷ بقعه و امامزاده استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین مسعود قربانی اظهار داشت: پس از انتشار خبر بیماری مقام معظم رهبری و حضور ایشان در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران، مردم علوی و ولایتمدار استان مازندران دست به دعا برداشته و آرزوی سلامتی هرچه زودتر مقام معظم رهبری را از خداوند متعال درخواست کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه شب گذشته مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای توسل در آستان امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، افزود: این مراسم با حضور مردم ولایتمدار مرکز استان مازندران برگزار و عاشقان ولایت و امامت در این مراسم برای سلامتی امام خامنه‌ای سجده شکر به‌جا آوردند.

قربانی تصریح کرد: این مراسم معنوی شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در جوار بقعه امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد.

وی در ادامه از برگزاری مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای کمیل خبر داد و گفت: این مراسم معنوی فردا شب در ۱۱۷ بقعه و امامزاده استان مازندران با حضور دلدادگان ولایت و امامت برگزار می شود.

گفتنی است، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران مسئولیت اجرای مراسم شکرانه سلامتی امام خامنه‌ای در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران را برعهده دارد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز