خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان قائم شهر:

خدمت به مردم یک فرصت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۷۸

خدمت به مردم یک فرصت است و از مدیران و کارمندان دستگاههای اجرایی خواست تا از این فرصت استفاده کنند تا شرمنده خدا و خلق خدا نشوند.

امام جمعه شهرستان قائم شهر گفت: رعایت نظم و ترتیب در امور، شخصیت انسان را می سازد.
به گزارش ایلنا از قائم شهر، " آیت الله علی معلمی " در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی قائم شهر که در سالن اجتماعات شهرداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه رعایت نظم و ترتیب شخصیت انسانها را می سازد اظهار داشت: مدیران دستگاههای اجرایی باید نظم و ترتیب را در برنامه خود داشته باشند.
وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم هم به توانایی انسان در شفاف سازی و خوب عمل کردن و همچنین به توانایی عمل نکردن به این امراشاره فرمودند که مسلما رستگاری سهم کسی است که درست و زیبا عمل نماید.
امام جمعه شهرستان قائم شهر با بیان اینکه اگرانسان در هرجایگاهی که کار می کند درست عمل نماید، خداوند اجر و پاداش را می دهد افزود: همانطور که در دستور و آموزه های دینی هم آمده است باید از مدیرانی که خوب کار می کنند تجلیل و تقدیر شود و با کسانی که به وظایف خود به نحو شایسته انجام نمی دهند برخورد شود و ملاحظه کاری نگردد.
آیت الله معلمی تصریح کرد: خدمت به مردم یک فرصت است و از مدیران و کارمندان دستگاههای اجرایی خواست تا از این فرصت استفاده کنند تا شرمنده خدا و خلق خدا نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز